مدیرکل جدید روابط عمومی جامعه الزهرا(س) معرفی شد

رضوانی-و-اندیشه

با انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رضوانی نسب به عنوان معاون گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حجت الاسلام والمسلمین هادی اندیشه جایگزین وی در اداره کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا (سلام‌الله‌علیها) شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، در جلسه شورای جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) حجت‌الاسلام والمسلمین هادی اندیشه به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل این مؤسسه علمی معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین رضوانی نسب قدردانی شد.

متن حکم سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل که از سوی حجت الاسلام والمسلمین مدنی، مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) صادر شده بدین شرح است:

برادر بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین آقای هادی اندیشه (زیدعزّه)

با توجه به شایستگی‌های علمی و توانمندی‌ها و تجربیات و مراتب تعهد و تدیّن، جنابعالی را به سمت سرپرست ادارۀ کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خدای مهربان و توسل به ذیل عنایت حضرات معصومین: بویژه حضرت صدیقه طاهره(سلام‌الله‌علیها) در انجام وظائف و پیشبرد اهداف و ایجاد تحول در این بخش موفق باشید.

در جهان معاصر که ارتباطات نقش بسیار تاثیرگذار در همه جوانب زندگی انسان معاصر ایفا می‌کند روابط عمومی در معرفی شایسته ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه و ایجاد ارتباط و زمینه‌سازی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین نهادهای همسو و همکاری و تعاون با مجموعه‌های علمی و فرهنگی و شخصیت‌ها و فرهیختگان داخلی و خارجی نقش ارجمند و اهمیتی بسزا و انکارناپذیر دارد.

امید است با استفاده شایسته از تجربیات همکاران و سایر نهادها و بهره بردن از همه ابزارهای نوین عرصه اطلاع‌رسانی تحولی در معرفی ظرفیت‌های فراوان جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در بخش‌های مختلف و متنوع صورت پذیرد و زمینه حضور این مجموعه فاخر در همه میادین علمی و فرهنگی و اجتماعی و تصمیم‌سازو تصمیم‌گیر به صورت تاثیرگذارو نقش‌آفرین فراهم شود. جنابعالی را به رعایت شئون خاصه جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و تعامل اخلاق مدارانه و شیوه‌مند با همه همکاران و همه واحدها و همه مجموعه‌ها توصیه کرده و همه واحدها و مجموعه را به همکاری صمیمانه با این بخش مهم توصیه می‌نمایم.

از خدای متعال توفیقات روز افزون شما را در مسیر اهداف اسلام عزیز، انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف ترسیم شده جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خواستارم.

همچنین متن تقدیرنامه حجت‌الاسلام والمسلمین رضوانی نسب که اکنون به عنوان معاون گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور منصوب شده بدین شرح است:

برادر بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای عباس رضوانی نسب(زيدعزّه)‌

اکنون که بناست در جایگاه شایسته دیگری در خدمت اهداف والای اسلام ناب محمدی و انقلاب شکوهمند اسلامی خدمت کنید فرصت را غنیمت شمرده و بر اساس حدیث گهربار رضوی(علیه‌السلام) من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکراللّه عزوجل (عیون الاخبار الرضا 2:24) از تلاش های دلسوزانه جنابعالی در سرپرستی اداره کل صیانت و اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) صمیمانه قدردانی می نمایم و انتظار دارم که در ادامه این مسیر نیز مجموعه جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از تجربیات ارزشمند شما بهره‌مند شود.

از خدای مهربان درخواست دارم که اعمال و تلاش‌های گذشته شما مورد قبول او واقع شده و ذخیره‌ای شایسته برای شما محسوب گردد، همراه با آرزوی موفقیت و سلامت و سربلندی این لوح تقدیر به عنوان نماد قدرشناسی، همراه با دعای خیر تقدیمتان می‌گردد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱