ثبت‌نام تشکیل جبهه مجازی مقاومت در جامعه الزهرا

jjjjj

فراخوان ثبت‌نام تولید محصولات ویژه فضای مجازی و عملیات رسانه ای فصل بهار و تابستان سال 1403 جامعةالزهراء سلام الله علیها با رویکرد مقاومت از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی اعلام شد.

 

 به گزارش روابط عمومی، خانم شریفی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اهمیت بحث فضای مجازی و تاثیر نقش آفرین آن اظهار داشت: رویکرد فعالیت ما امسال در فصل بهار و تابستان تولید محصولات فضای مجازی و عملیات رسانه‌ای با رویکرد مقاومت و تشکیل هسته های تخصصی ملی و فراملی برای آن است.

وی در ادامه بیان داشت: در وقایع اخیر، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گمان می‌کردند، ایران در انتقام سخت خود یا به کنسولگری رژیم غاصب صهیونیستی و یا به چند مجتمع اقتصادی حمله می‌کند و از این طریق از نظر مشروعیت جنگ، کفه ترازو به نفع رژیم غاصب می‌چرخد و به اقدامات نظامی بعدی آن مشروعیت می‌دهد. ولی ایران با اجتناب از حمله به این اماکن و تمرکز روی مهم‌ترین پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی که در حمله به مرکز کنسولی ایران در دمشق نقش اول را داشتند، رژیم صهیونیستی و غرب را خلع سلاح کرد و جهان را به تحسین واداشت و چشم جامعه ی جهانی را به روی مسائل و سیاست های پنهان و فریبکارانه باز کرد. این بیداری به حدی بود که جامعه نخبگان و دانشگاهیان کشورهای آمریکایی و اروپایی نیز وارد صحنه شده و با تظاهرات و تحصن های گسترده، اعتراضات خود را نسبت به سیاست سکوت و همکاری دولت های حاکمشان با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند. در این میان هوشیاری و بیداری جامعه زنان در جبهه مقاومت تحسین برانگیز است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی ادامه داد: درخواست‌های مکرر زنان جامعه جهانی مبنی بر آشنایی بیشتر با مکتب امامین انقلاب و دین مبین اسلام، وظیفه جامعه الزهرا علیهاالسلام را در این عرصه سنگین تر می کند. لذا نیاز است تا طلاب با حضور خود در این عرصه ایفای نقش کنند.

خانم شریفی افزود: عرصه مبارزه و قیام در نبرد بین حق و باطل، صراط مستقیمی است که ان شاء الله ختم به ظهور خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت حضور در این عرصه و فعالیت در سایت‌های تخصصی می‌توانند با مراجعه سامانه تبلیغ نوین به نشانی http://novin.jz.ac.ir/ ضمن عضویت در این سامانه جهت فعالیت اقدام نمایند.

گفتنی است، علاقه‌مندان در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت‌نام می‌توانند در ساعات اداری با شماره 32112093 تماس حاصل نمایند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱