برگزاری سومین دوره آموزشی تربیت مبلغ و مدرس دانشجویی

کلاس

سومین دوره آموزشی تربیت مبلغ و مدرس دانشجویی با حضور بانوان مبلغ در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دوره آموزشی تربیت مبلغ و مدرس دانشجویی با همکاری و مشارکت معاونت تبلیغ و امورفرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و بسیج دانشجویی به مدت دو روز در  جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این دوره، مبلغان دوگروه نظام آموزشی و نظام تدریس -تبلیغ  حضور داشتند و موضوعات و سرفصل‌های محتوای تبلیغ اردویی و تبلیغ خوابگاهی ارائه شد.

موضوعات تقابل تمدن نوین اسلامی با تمدن غرب، جریان‌شناسی تاریخ انقلاب اسلامی و غیره از جمله مباحث این دوره بود که با حضور اساتید مجرب موسسه میقات از جمله حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشقری  برگزار شد.

برنامه های فرهنگی متنوعی در این دوره برگزار شد که می توان به برگزاری نمازجماعت، گعده تبلیغی و نشست صمیمی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با طلاب نظام آموزشی در خوابگاه اشاره کرد.

خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دراین نشست صمیمی ضمن قدردانی از همکاری مجموعه بسیج دانشجویی و حضور طلاب خوابگاه در این برنامه به ضرورت امرتبلیغ و اهمیت آن از آغاز طلبگی اشاره کرد و با توجه به فضای عملکرد دشمن، لزوم شبکه‌سازی و توانمند‌سازی طلاب در امرتبلیغ دانشجویی را جزء برنامه‌های مهم این معاونت دانست.

کلاس2

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱