هزار آفرینه‌ها، هزاران سال، ادامه خواهد داشت؛

برپایی غرفه «هزار آفرینه‌ها» در نمایشگاه آفرینه

افتتاح نمایشگاه آفرینه در جامعه الزهرا (5)

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از برپایی غرفه «هزار آفرینه‌ها» در نمایشگاه «آفرینه» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم نیره‌سادات قاسمی‌زادیان در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: به لطف الهی، غرفه «هزارآفرینه‌ها» در نمایشگاه آفرینه با پشتوانه حضور هنرمندان، استادان و فراگیران برتر دوره‌ها در عرصه‌ هنرهای تجسمی، آثار ادبی، هنرهای دستی و هنرهای خلاق، برپا شد.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این غرفه،  40 اثر نفیس تجسمی، 46 اثر در حوزه صنایع دستی، 38 عنوان کتاب در قالب داستان و تاریخ شفاهی، و بیش از 200 اثر برتر فراگیران برتر دوره‌ها شرکت داده شده است. آثاری که سالهای بسیار در عرصه هنر و فرهنگ حرفی برای گفتن دارند و اثرهای معنوی آن، هزاران سال، ادامه خواهد داشت.

قاسمی‌زادیان گفت: یکی از بخش‌های جذاب نمایشگاه، رونمایی از دو عنوان درسنامه «نویسندگی خلاق» و «طنز مکتوب» و کتاب شعر «عصر زیتون» است که حاصل فعالیت کارگروه ادبی این اداره است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، رونمایی از بیش از 100 نمونه نشان‌گرکتاب که حاصل تلاش هنرمندان گروه تجسمی است، رقم خورده است که ان شالله به صورت گسترده منتشر خواهد شد.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: شعار «با مهارت زندگی کنیم» از کلیدواژه‌های پرتکرار در این اداره است، چون تجربه نشان داده مجهز شدن هر بانو به یک مهارت، در حوزه علاقه‌مندی، استعداد و  شرایط زیستی، موجب افزایش اعتماد به نفس و رونق‌بخشی به زیست فردی و اجتماعی بانوان می‌شود. 

قاسمی زادیان بیان داشت: با توجه به محصول‌محور بودن و تعریف سیر تکاملی دوره‌ها، و حضور استادان متعهد، متخصص و بانو، زمینه‌های مطلوبی برای آفرینش‌ها و کارآفرینی بانوان خلاق و جوان و فرصت‌های پیش رو فراهم شده است.

وی اشاره کرد: نمایشگاه تا تاریخ 20 اسفند 1402، از ساعت 10 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها پذیرای مشتاقان و علاقه‌مندان است و غرفه‌هایی برای فروش محصولات تولیدی طلاب تعبیه شده است.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان خاطرنشان کرد: دوره‌ها در طول سال در قالب برنامه‌های ترمی و ورکشاپی، برگزار می‌شود و علاقه‌مندان و مشتاقان می‌توانند با عضویت در کانال رسمی این مجموعه به نشانی  https://eitaa.com/ama_jz در جریان تازه ترین برنامه‌های آموزشی قرار بگیرند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱