افتتاح نمایشگاه آفرینه در جامعه الزهرا

افتتاح نمایشگاه آفرینه در جامعه الزهرا (6)

نمایشگاه آفرینه در راستای معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر بانوان جوان متعهد و متخصص با هدف حمایت از تولید ملی و فرهنگ کارآفرینی ‌در دو گرایش علوم و معارف‌اسلامی‌کاربردی و مهارت‌ها و سبک زندگی در جامعه الزهرا علیهاالسلام آغاز به کار کرد.

 به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه آفرینه گزارشی از فعالیت های دو ساله مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است که عصر امروز با حضور سرکار خانم برقعی، مدیر این موسسه علمی آموزشی افتتاح شد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در بازدید از این نمایشگاه، معرفی ظرفیت های بانوان طلبه در فعالیت های فرهنگی، هنری و کارآفرینی را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: محصولاتی که امروز در این نمایشگاه عرضه شده است می تواند بخشی از نیازهای داخلی جامعه الزهرا علیهاالسلام در واحدهای مختلف را تامین کند.

خانم‌ها افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت، شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی، آقای مهندس حدادی فام معاون منابع انسانی و پشتیبانی، حجت الاسلام والمسلمین اندیشه مدیرکل حوزه ریاست، خانم ها ضرابی مشاور عالی مدیر، نجم مشاور مدیر، حاجی پور مدیر مرکز آموزش های غیرحضوری و مجازی و برخی دیگر از مدیران و مسئولان جامعه الزهرا علیهاالسلام در این بازدید خانم برقعی را همراهی کردند.

این نمایشگاه در دو بخش دستاوردهای مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی شامل دوره های کوتاه مدت معارفی، حوزه آزاد و دوره های آموزشی فرهنگی و هنری و بخش محصولات و تولیدات بانوان کارآفرین از 14 تا 20 اسفندماه از ساعت 10 صبح تا 16 در محل دائمی نمایشگاه های جامعه الزهرا علیهاالسلام پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱