پیام تسلیت مدیر جامعه الزهرا در پی درگذشت آیت الله امامی کاشانی

امامی کاشانی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیامی با تسلیت ارتحال آیت الله امامی کاشانی، پیروی از ولایت فقیه و پشتیبانی از انقلاب اسلامی به ویژه در برهه های حساس را از ویژگی های این عالم جلیل القدر برشمرد.

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و فقیه مجاهد مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ محمد امامی کاشانی موجب تأثر گردید.

این عالم وارسته و استاد اخلاق که از نخستین روزهای نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در عرصه مبارزه با ظلم و طاغوت نقش آفرینی می کرد پس از انقلاب نیز با حضور در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جمله امامت جمعه، شورای نگهبان و مجلس خبرگان خدمات بی شماری به نظام اسلامی ارائه کرد.

پیروی از ولایت فقیه و پشتیبانی از انقلاب اسلامی به ویژه در برهه های حساس از ویژگی های این عالم جلیل القدر و منش سیاسی همراه با اندیشه و بردباری ایشان الگویی برای همه فعالان سیاسی و سیاستمداران بود.

جامعه الزهرا علیهاالسلام فقدان این عالم پرهیزگار را محضر حضرت صاحب الزمان (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت‌برکاتهم)، حوزه‌های علمیه و شاگردان و ارادتمندان و بیت معظم له تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای ایشان علو درجات، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان طول عمر با عزت و صبر و اجر فراوان مسالت دارد.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱