اندکی صبر حرم نزدیک است

سومین روز پیاده‌روی کاروان همپای قافله زینب علیهاالسلام

image_2018_10_27-15_31_40_193_hXM

کاروان همپای قافله زینب علیهاالسلام به شوق زیارت حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام مسیر حرکت به سوی میعادگاه عاشقان را با پای پیاده می‌پیمایند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، کاروان همپای قافله زینب علیهاالسلام سومین روز حرکت خود به سوی کربلای معلا را پس از نماز صبح روز دوشنبه آغاز کرد.

این کاروان ۳۰۰  نفره را کادر 21 نفره ای از برادران و خواهران راهبری می‌کنند. برنامه‌ریزی حرکت و برنامه‌های سفر، اسکان، تغذیه و دیگر امور توسط این کادر اجرایی محقق می‌شود.

فشرده بودن برنامه‌ها، عدم آمادگی جسمانی بسیاری از زائران برای پیاده‌روی‌های طولانی، آشنا نبودن آنها با مسیر، خستگی ناشی از سفر طولانی‌مدت و عدم توجه به توصیه‌های قبل از سفر از مهم‌ترین عوامل بروز مشکل در سفر اربعين است که در برخی موارد، باعث تأخیر در اجرای برخی برنامه‌ها می‌شود.

با وجود همه مشکلات و خستگی‌ها، شوق زیارت حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام، سختی‌های این راه را برای عاشقان حسینی اندک می‌کند و دوستداران آن حضرت با شعار «ما رایت الا جمیلا» و زمزمه «اَللّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیاىَ مَحْیا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتى مَماتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ» طی طریق می‌کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱