به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س)؛

هفتمین دوفصلنامه «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» منتشر شد

نشریه مطالعات تربیتی 7

هفتمین دوفصلنامه علمی تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» با محتوای 6 مقاله علمی به چاپ رسید.

به گزارش روابط عمومی، هفتمین دوفصلنامه علمی تخصصی مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر شد.

در این شماره نشریه، 6 مقاله با عناوین «روش‌های تربیت جنسیتی کودکان با تاکید بر نقش خانواده در آموزه‌های اسلامی» تألیف فاطمه شیرچی، «اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی براحساس تنهایی،افسردگی و رفتار پرخاشگرانه در نوجوانان طلاق» به قلم ریحانه شیخان، سوزانه دارابی و مصطفی آدینه، «بررسی آسیب‌های خیانت زناشویی براساس منابع اسلامی» نوشته «علیرضا نرگسی، جعفرجدیری و مهدی هادی» منتشر شده است.

مقالات «بررسی شیوه تربیت سیادت مندانه کودک در هفت سال اول از منظر منابع اسلامی و مکاتب روانشناسی» به کوشش بتول عالمی و سیده زینب رضوانی، «نقش اصول اخلاقی خانواده در تربیت اسلامی فرزندان» تألیف محمدرضا سلیمی و محمدرضا احمدی و «تحلیل مبانی و اصول انسان شناختی نهاد خانواده با تاکید بر منابع اسلامی» به نگارش سارا صاحب از دیگر مقالات مندرج در این شماره هستند.

نشریه «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» با هدف ترویج شیوه‌های درست پژوهش در باب موضوع تعلیم و تربیت در نهاد مقدس خانواده، پذیرای تولیدات فکری و آثار علمی پژوهشگران فرهیخته حوزوی و دانشگاهی است.

راه‌های ارتباطی با دفتر این نشریه از طریق آدرس سامانه به نشانی http://mtr.jz.ac.ir/ و یا شماره تماس 02532112342 امکان پذیر است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱