معاون منابع انسانی و پشتیبانی مطرح کرد؛

کیفیت بالای خدمات، استفاده از بهترین مواد اولیه و پاکیزگی مطلوب در آشپزخانه جامعه الزهرا

بازدید معاون منابع انسانی و پشتیبانی از مجموعه آشپزخانه (2)

معاون معاون منابع انسانی و پشتیبانی در بازدید از آشپزخانه جامعه الزهرا علیهاالسلام کیفیت بالای خدمات، استفاده از بهترین مواد اولیه و پاکیزگی مطلوب را از ویژگی های آشپزخانه این موسسه علمی برشمرد.

 

به گزارش روابط عمومی، مهندس حسین حدادی فام، ظهر امروز از بخش های مختلف آشپزخانه دیدار و از زحمات شبانه روزی کارکنان این بخش قدردانی کرد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی کیفت بالای مواد اولیه تهیه شده برای آشپزخانه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ارائه خدمات و غذای با کیفیت مطلوب در گرو استفاده از مواد اولیه خوب و بهره مندی از آشپزان متبحر است که در این مجموعه بر هر دو عنصر تاکید شده است.

وی تمیزی و پاکیزگی محیط پخت غذا، ظروف، سالن غذاخوری و انبارهای نگهداری مواد اولیه را از ویژگی های منحصر به فرد آشپزخانه جامعه الزهرا علیهاالسلام برشمرد و اظهار داشت: در کنار همه خدماتی که ارائه می شود تلاش فراوانی برای به حداقل رساندن دورریز غذا شده است و در این زمینه مجموعه آشپزخانه بسیار موفق بوده است.

در این بازدید آقای نیکوگفتار مسئول آشپزخانه گزارشی از روند فعالیت و تحولات صورت گرفته در راستای بهبود کیفی و کمی خدمات این بخش ارائه کرد.

گفتنی است، آشپزخانه جامعه الزهرا علیهاالسلام با تهیه و پخت روزانه سه وعده غذایی و در هر وعده بین 600 تا هزار پرس غذا به ارائه خدمات به طلاب، اساتید و کارکنان این موسسه می پردازد. این بخش در مناسبت های خاص و سفارشات مراسمات ظرفیت پخت و ارائه 10 هزار پرس غذا را دارد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱