حضور مبلغان زباندان جامعه الزهرا(س) در دوره آموزشی تربیت گفتگو گر دینی در عرصه بین الملل

تربیت گفتگوگر دینی در عرصه بین الملل

خانم شریفی از حضور موفق 12 نفر از مبلغان زباندان جامعه الزهرا علیهاالسلام در دوره آموزشی تربیت گفتگو گر دینی در عرصه بین الملل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، دوره آموزشی تربیت گفتگوگر دینی در عرصه بین الملل از سوی نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات قم و معاونت بین الملل حوزه علمیه و با همکاری مراکز حوزوی و دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این دوره، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی پور مدیر سازمان فرهنگ و ارتباطات قم ضمن اشاره به جنایات اسرائیل در غزه، افزایش مراجعه و مطالعه دینی جهان را نتیجه تاب آوری مسلمانان دانست و بر این مطلب که در حال حاضر تنها دین زنده و پویا، دین اسلام است و ادیان دیگر کارآمد و روزآمد نیستند، تصریح کرد.

سرکار خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه این مراسم، بیان داشت: در این دوره آموزشی 44 مبلغ زباندان حضور داشتند که 12 نفر از مبلغان زباندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بودند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه این دوره به مدت پنج هفته به طول انجامید، به اهمیت برگزاری این دوره‌ها و ضرورت ورود حوزویان به حوزه بین الملل، اشاره کرد.

شریفی تصریح کرد: جذب، گزینش و معرفی مبلغان توانمند واجد شرایط، به همت اداره کل تبلیغ انجام شد و همگی با موفقیت دوره را به پایان رساندند.

وی یادآور شد: در  مراسم اختتامیه، از حضور فعال جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و شرکت کنندگان تجلیل و گواهی پایان دوره به آنها اعطا شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱