جامعه الزهرا با الگوپذیری از بانوی دو عالم در راستای تربیت بانوانی مهذب و اسلام شناس گام بر می‌دارد

حضرت زهرا علیهاالسلام

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در بیانیه ای با تبریک ایام ولادت حضرت زهرای مرضیه سلام‌الله‌علیها و یادآوری مناسبت‌های دی ماه در تاریخ ایران، بیان داشت: جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با الگوپذیری از بانوی دو عالم در راستای تربیت بانوانی مهذب و اسلام شناس گام برمی‌دارد.

به گزارش روابط عمومی، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمّ الله الرَّحمَن الرَّحیم

 وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ . إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ (سوره ابراهیم, ۵)

و روزهای خدا را به آنان یادآوری کن، بی تردید در این روزهای خدا برای هر شکیبای سپاسگزاری نشانه‌هایی است.

دی ماه، در تاریخ ایران، سرشار از وقایع و انگاره‌هایی است که برای عبرت و درس عالمیان، تا همیشه ماندگار خواهد ماند. این ایام الله، متبرک به خون صدها زن و مرد و کودکی است که دیار قم را به جانفشانی‌شان در راه آرمان‌های امام و انقلاب، سرآمد نموده است.

ماهی که نهمین روزش به افتخارِ خروش ملیِ مرد و زن باغیرت ایرانی در حمایت از اصل انقلاب «حاکمیت ولایت فقیه» با نام «بصیرت» بر تارُک جهان مفتخر ساخت.

داغ عروج مرد میدان «حاج قاسم عزیز» در دی ماه ۱۳۹۸ سینه‌ها را مالامال از غم و اندوه و نفرت از ظلم استکبار نمود و امسال با شهادت «سید رضی» چشمه غم دوباره از نو جوشید و خشم و انزجار از داعیه‌داران عدالت و نظم جهانی، در دل مردم ایران تبلوری دیگر یافت و ما را چه باک که  «سر خُم به می سلامت، شکند اگر سبویی!»

۲۰ جمادی الثانی، دی ماهِ شمسی را به تولد سرور زنان دو عالم و بانویی از جنس نور و فضیلت، با صدها صفت شاخص ویژه یک انسان کامل، متبرک نموده است.

جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مفتخر است به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیّع، مأمن بانوانی باشد که رهروان بصیرت فاطمی و شجاعت علوی‌اند.

در این سرای مُزیّن به نام دُردانه هستی که به امر مستقیم بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه، بنیان نهاده شده، تحت توجهات مقام معظم رهبری دام‌ظله‌العالی در مسیر تربیت بانوانی در کسوت مادران و همسرانی مهذب، عالمه، اسلام‌شناس و آگاه برای تربیت نسلی شجاع، بصیر و مؤمن و انقلابی گام برداشته می‌شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مقاومت، به ویژه «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» و همرزمان مخلصشان، میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها و نکوداشت مقام مادر و روز زن را به ملت شریف و جامعه بانوان ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

طلاب، اساتید و دانش آموختگان این مرکز بزرگ علمی در تمامی ایران، همچون همیشه در راه آرمان‌های امامین انقلاب راسخ و قوی در صحنه حاضر بوده و با پیروی از مکتب سردار دل‌ها و شهدای سرفراز انقلاب اسلامی، از نثار همه هستی خویش برای اعتلای کلمه الله دریغی ندارند و در مسیر جهاد تبیین، زمینه‌سازی حضور هرچه با شکوه‌تر امت حزب الله و شرکت آگاهانه در امتحان بزرگ پیش‌‌رو (انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲) را سرلوحه کار خویش قرار خواهند داد.

اللهُم وفّقنا لِما تُحبُّ و ترضَی

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱