حضور فعّال مبلغان ایرانی و بین‌الملل در نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم

مبلغان

مبلغان بین الملل در جمع صمیمانه بانوان به مقایسه دیدگاه اسلام و غرب نسبت به جایگاه زن، تبیین اساسنامه صهیونیسم، و مقایسه سبک زندگی بانوی ایرانی و غربی پرداختند.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم  شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی در گفتگو با واحد خبر ، از حضور موثر مبلغان ایرانی و بین الملل جامعه الزهراسلام الله علیها در نمایشگاه کوچه های بنی هاشم که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در مجتمع فرهنگی نور ترتیب داده شده بود خبر داد.

وی افزود: حضور مبلغان در این نمایشگاه با همت اداره کل تبلیغ و با همکاری انجمن تبلیغ جامعه الزهرا علیهاالسلام برنامه ریزی و مدیریت گردید. مبلغان ایرانی و بین المل از کشورهای آلبانی ، کانادا و آذربایجان به مدت 10 روز در غرفه های مختلف این نمایشگاه در قالب تبلیغ چهره به چهره، روایتگری، امر به معروف، میز کودک و قصه گویی، انجام مشاوره فردی، پاسخگویی، خادم افتخاری و  ...حضور یافتند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی در پایان گفت: مبلغان بین الملل نیز در جمع صمیمانه بانوان به مقایسه دیدگاه اسلام و غرب نسبت به جایگاه زن، تبیین اساسنامه صهیونیسم، و مقایسه سبک زندگی بانوی ایرانی و غربی پرداختند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱