اعزام مبلغان بین الملل جهت تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی به شهرکرد

اعزام مبلغ به شهرکرد

چهارنفر از مبلغان بخش بین‌الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام در ایام فاطمیه جهت تبلیغ دانش‌آموزی و دانشجویی به شهرکرد اعزام شدند.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، از حضور موثر مبلغان غیرایرانی از کشورهای ژاپن، تانزانیا و ترکیه در مدارس و دانشگاه‌ فرهنگیان استان چهار محال بختیاری خبرداد و اظهار داشت: هم زمان با ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا سلام الله علیها از سوی سازمان تبلیغات اسلامی شهرکرد و اداره کل آموزش و پرورش با  همکاری اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مبلغان غیرایرانی جامعه الزهرا(س) در هفته اول آذر ماه به مدت ۴ روز در مدارس دخترانه استان چهار محال و بختیاری و دانشگاه فرهنگیان شهرکرد حضور یافتند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی ادامه داد: این مبلغان در راستای جهاد تبیین با حضور در مدارس دخترانه این استان به تبیین الگوهای زیست بانوان جهان و تمایز آن با الگوی سوم زن مسلمان ایرانی، مباحث حوزه زنان، بحث عفاف و حجاب، تبیین و مقایسه جایگاه و شرایط زن در کشور های دیگر با شرایط بانوان در ایران و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی.برای زنان دنیا پرداختند،

 وی ادامه داد: این مبلغان در چهار روز به صورت فشرده در جمع دانش آموزان 20 برنامه سخنرانی، جلسه  پرسش و پاسخ و گفتگوی صمیمانه در شهرهای فارسان، شهرکرد، بن، شلمزار، بلداجی، وکیار ، جونقان و ...داشتند.که با استقبال خوبی همراه بود. همچنین در تعدادی از روستاهای استان چهار محال و بختیاری در جمع دانش آموزان حضور یافتند و به اجرای برنامه پرداختند.

خانم شریفی در پایان گفت: حضور در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهرکرد و ایراد سخنرانی و پاسخگویی به سوالات دانشجویان از دیگر برنامه های مبلغان اعزامی بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱