درخشش چهار طلبه جامعه الزهرا(س) در چهاردهمین جشنواره علامه حلی(ره)

جشنواره علامه حلی

چهاردهمین جشنواره علامه حلی(ره) با تجلیل از برگزیدگان  این جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی، آیین اختتامیه جشنواره علامه حلی(ره) با سخنرانی آیت الله اعرافی و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه(س) برگزار شد.

در این جشنواره، چهار طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با کسب رتبه های برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

خانم بنت الهدی محمودی، طلبه پژوهشگر جوان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با رتبه سوم کشوری در بخش پایان نامه با موضوع "تحولات تفسيري خلافت با تاکيد بر آيه 30 سوره بقره " تجلیل شد.

خانم زکیه فلاح، طلبه پژوهشگر جوان جامعه الزهرا سلام الله علیها با رتبه سوم کشوری در بخش مقاله سطح ۴ با موضوع "تحلیل انتقادی روش‌های فیصل‌نور در برخورد با روایات عصمت امام" به عنوان برگزیده انتخاب شد.

خانم فائزه آشناد، طلبه پژوهشگر جوان جامعه الزهرا سلام الله علیها با رتبه سوم کشوری در بخش مقاله سطح ۳ با موضوع "نقش تعدیل‌کننده جهت‌گیری مذهبی در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و تعهد زناشویی" مورد تجلیل قرار گرفت.

خانم زهرا فرحانی، طلبه پژوهشگر جوان جامعه الزهرا سلام الله علیها با رتبه سوم کشوری در بخش مقاله سطح ۲ با موضوع "بررسي نظريه شيخ انصاري در حقيقه البيع برمدار منطق اعتباريات" از دیگر برگزیدگان این جشنواره بود.

جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها درخشش و موفقیت این بانوان طلبه در این جشنواره را تبریک گفته و برای همه بانوان طلبه توفیقات روزافزون را مسئلت دارد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱