دعوت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) از عموم مردم جهت شرکت در مراسم ۱۳ آبان و حمایت از مردم فلسطین

13 آبان 2

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در پیامی مشترک از عموم مردم و مؤمنین جهت حضور پرشور و فهیمانه در مراسم «روز دانش آموز» و همدردی با مردم زجرکشیده و صبور فلسطین دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی، در آستانه یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در پیامی مشترک از عموم مردم جهت حضور پرشور در مراسم «روز دانش آموز» دعوت به عمل آوردند که متن آن به این شرح است: 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

﴿وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ﴾ (القصص: ۵)

سنت الهی بر پیروزی «حق» بر «باطل» است و «حکومت عدل» جز با «جهاد و قیام» برقرار نخواهد شد. سیزدهمین روز آبان ۱۳۵۷، آیتی بر همین سنت است. روزی که جوانان مجاهد و دانشجویان غیور پیرو راه امام «رحمت‌الله‌علیه»، فتنه‌گران را ناامید نمودند. روزی که امام انقلاب اسلامی در اعتراض به طرح منحوس کاپیتولاسیون به تبعید رفت. این روز به نام «دانش آموزانی» ثبت شده که ذخیره‌های انقلاب ما هستند.

«۱۳ آبان» یادآور شهدای دانش آموز و دانشجو در دانشگاه تهران در روزهای نهضت است. اسلام، دین علم و عمل و حمیت بوده و اثبات این مهم با حضور پرشور و آگاهانه دانش آموزان، دانشجویان و جوانان کشور به دست می‌آید.

 یوم الله 13 آبان یکی از روزهای به یادماندنی است که گرامیداشت آن، موجب «تداوم خط انقلاب» و «فرهنگ مبارزه» است.

آنچه در این روز اتفاق افتاد، تقابل با شیطان بزرگ بود و پیام امام راحل(ره) که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، ماندگارترین شعار مستضعفین شد.

اینک که آمریکای جنایتکار، ظالمان کودک‌کش و جانیان ضدبشر از نقاب داعش خارج شده و شخصا روبروی مؤمنان صف کشیده‌اند، هنگامه جهاد است و قلوب مؤمنان برای دفاع از کیان اسلام بی‌قرار است.

آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد ادامة همان خلق و خوی ددمنشانه آمریکاست که در ایران و در کودتای 28 مرداد انجام داد. دفاع بی‌شرمانه آمریکا از جنایات رژیم جعلی غاصب صهیونیستی از کشتار مردم و فرزندان بزرگ و کوچک آن سرزمین و دانش آموزان در غزه که حتی یهودیان از ان تبری می‌جویند، نشانة صحت این کلام است که آمریکا شیطان بزرگ است.

نهیب خداوند که:

‌﴿وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ وَلِيًّا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ نَصِيرًا﴾ [ سورة النساء: 75]

تکلیف را روشن نموده و جان‌های جوانمردان مسلمان را به شور آورده است.

جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و «مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور» از همه مؤمنان دعوت می‌کنند باحضور پرشور و فهیمانه خود در مراسم «روز دانش آموز» بار دیگر دشمن زبون را رسوا نموده و همدردی خود را به مردم زجر کشیده و صبور فلسطین اعلان نمایند.

سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

مجتبی فاضل مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱