حجت الاسلام والمسلمین طائب تبیین کرد؛

رژیم صهیونیستی چگونه در باتلاق غزه گیر افتاده است؟

طائب

استاد حوزه علمیه گفت: امروز اسراییل با نیرویی مواجه است که هم از نظر بین الملل و هم از منظر دینی حق با اوست و مصمم است تا سرزمین خود را از اشغال رها کند.

 به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب پیش از ظهر امروز در نشست بصیرت افزایی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه دو جریان عمده دینی در جهان وجود دارد که مدعی حاکمیت جهانی است، اظهار داشت: این دو جریان یکی اسلام و دیگری یهود است، فرق اساسی این دو در این است که حاکمیت جهانی اسلام، انسانی است و نژاد در آن تاثیری ندارد و تنها «اان اکرمکم عندالله اتقاکم» بر آن حاکم است. اما در یهود بشر را به سه طبقه تقسیم می کنند؛ نژاد برتر، بنی اسراییل است، طبقه وسط غیر بنی اسراییل معتقد به حاکمیت بنی اسراییل و طبقه سوم غیربنی اسراییلی که اعتقادی به حاکمیت بنی اسراییل ندارد.

رییس قرارگاه عمار ادامه داد: بر اساس آموزه یهود خداوند مِلک و مُلک را به یهود بخشیده و بقیه یا بردگی بنی اسراییل را می پذیرند و اطاعت می کنند یا آن را نمی پذیرند که باید کشته شوند.

وی با بیان اینکه رویارویی دو دین مدعی حاکمیت جهانی حداقل از زمان پیامبر اکرم (ص) وجود داشته است، اظهار داشت: طبق تعالیم یهود، این فرایند حاکمیت جهانی حتما باید از قدس شروع شود، نیل و فرات را آزاد کند و سپس در همه جهان گسترده شود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب تصریح کرد: مشکل یهود برای اجرای این طرح این بود که در اقلیت بودند برای همین مجبور بودند طبقه دوم را با سیستم نفوذ و به بندگی کشیدن، با خود همراه کنند. از این رو در قرن سیزده و چهارده با راه اندازی جمعیت فراماسونری و جمع کردن نخبگان همه ملل در این جمعیت با وعده ریاست، آنها را سرشار از آموزه های خود کردند و از آنجا که سرّی بودن هویت، از شرایط حاکم بر آنها بود توانستند در بسیاری از کشورها این جمعیت را گسترش دهند.

وی گروه مافوق فراماسونری را گروه روتاری معرفی کرد و گفت: روتاری یعنی چرخ دنده های متصل و هماهنگ که هدف آن سرکار آوردن افراد مورد نظر یهود در کشورهای مختلف با هدف اداره جهان توسط یهود است.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم بیان داشت: 15 سال بعد از پیدایش اسراییل، امام خمینی(ره) با راه اندازی جریان انقلاب اسلامی، زمینه را برای ظهور حضرت حجت(عج) مهیا کرد و اینجا بود که آنها نسبت به این حرکت حساس شدند.

وی با اشاره به اینکه از نظر قوانین بین الملل، اراضی اشغالی 1967 و نیز اراضی اشغالی جدید که اسراییل در آن شهرک سازی کرده متعلق به فلسطینی هاست، ادامه داد: البته ما معتقدیم اراضی 1948 را که سازمان ملل به اسراییل داد هم متعلق به فلسطینی هاست و سازمان ملل حق چنینی کاری را نداشته است. از سوی دیگر از منظر دینی، مسجد الاقصی نیز برای مسلمانان است و اسراییل حق دخل و تصرف در آن را ندارد، بنابراین امروز اسراییل با نیرویی مواجه است که هم از نظر بین الملل و هم از منظر دینی حق با اوست و مصمم است تا سرزمین خود را از اشغال آنها رها کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب افزود: امروز با وجود اینکه مردم غزه شهید می دهند و اسراییل همه توانش را در زدن خانه های مردم به کار می برد ولی نیروی رزم غزه کمترین آسیب را می بیند چرا که آنها یا در تونل های زیرزمینی هستند یا در خط تماس در حال درگیری با سربازان رژیم صهیونیستی اند که امکان بمباران آنها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دولت اسراییل در درون خود دچار مشکلات فراوانی است و دو گروه در آنجا با هم درگیرند، روشنفکران که معتقدند باید در برابر مقاومت و حزب الله کوتاه آمد تا آسیب کمتری ببینیم و جریان خاخام های افراطی که نتانیاهو نماینده آنهاست و معتقدند باید حماس و مقاومت را نابود کنیم. این اختلافات دولت اسراییل را عملا فشل کرده است برای همین می بینیم که آمریکا در عمل فرماندهی جنگ با مقاومت را برعهده گرفته است.

استاد حوزه و دانشگاه در پاسخ به این سوال که چرا با وجود کمک های آمریکا و اروپا و بمباران های وحشیانه غزه، رژِیم صهیونیستی هنوز موفقیتی کسب نکرده است، بیان داشت: از قدیم می گفتند یهودی ها بسیار دنیا دوست و ترسو هستند، این ویژگی باعث شده تا در نبرد با رزمندگان اسلام، از ترس آسیب دیدن به سرعت فرار می کنند. سربازان آمریکایی هم چون انگیزه ای برای جنگ در این کارزار سخت را ندارند با اندک فشاری از صحنه فرار می کنند.

وی تنها راه پیش روی رژیم صهیونیستی برای فرار از این باتلاق را پذیرش آتش بس و مبادله اسرا دانست و گفت: با پذیرش آتش بس، روحیه سربازان اسراییلی در هم می شکند و شکست بزرگی برای اسراییل رقم می خورد، مقاومت پیروز جنگ می شود، فرصتی برای تجدید قوا می یابد و بر خواسته اش پافشاری خواهد کرد. بنابراین وضعیت کنونی برای اسراییل در هر صورت شکست ترمیم ناپذیر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در پایان خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان اما برای باز پس گیری اراضی 1967 مثل مزارع شبعا مجوز درگیری با اسراییل را دارد و می تواند برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی اقدام کند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱