انتشار پنجمین نشریه «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده»

نشریه علمی تخصصی مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده 5

پنجمین دوفصلنامه علمی تخصصی مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، پنجمین دوفصلنامه علمی تخصصی مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها  منتشر شد.

در این شماره از نشریه، 6 مقاله علمی با موضوعات تخصصی از جمله مقاله «کارکردهای تربیتی الگوی مهر و اقتدار در روابط زوجین» تألیف سیده سیما موسوی مقدم و محمدصادق شجاعی، مقاله «نقش حجاب در کاهش ناهنجاری های اخلاقی با تاکید بر آیات و روایات» به کوشش بنت الهدی افشاری نژاد و مقاله «نقش فرزندآوری و فرزندپروری در افزایش کیفیت زندگی از منظر آیات و روایات» نوشته زهرا بردستانی منتشر شده است.

مقالات «نگاه قرآنی به کارکرد نظارتی خانواده» تألیف هاجر خادم زاده یگانه، «مروری بر نکات اخلاقی-تربیتی حدیث کساء» با نگارش راضیه حسنی و زهرا رضائیان و همچنین «جایگاه حیا در فعالیت اجتماعی زنان از منظر اندیشه اسلامی» نوشته مرضیه پور اصغر از دیگر مقالات مندرج در این شماره هستند.

نشریه «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» با هدف ترویج شیوه های درست پژوهش در باب موضوع تعلیم و تربیت در نهاد مقدس خانواده، پذیرای تولیدات فکری و آثار علمی پژوهشگران فرهیخته حوزوی و دانشگاهی است.

اساتید و پژوهشگران جهت ارسال مقالات علمی می‌توانند به سامانه https://mtr.jz.ac.ir مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112342-025 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱