سرپرست مجتمع ورزشی شهیده سیاری منصوب شد

انتصاب 22

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در حکمی خانم فاطمه ضرابی را به سمت سرپرست مجتمع ورزشی شهیده سیاری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام منصوب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، در حکم سرکار خانم ضرابی آمده است:  نـظر به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند اجرایی و مدیریتی سرکار‌عالی و براساس پیشنهاد هیئت مدیره محترم مجتمع ورزشی شهیده سیاری، به موجب این حکم تا زمان معرفی مدیر جدید به‌عنوان «سرپرست مجتمع ورزشی شهیده سیاری جامعه الزهرا (علیها‌السلام)» منصوب می‌شوید.

نظارت، هدایت و کنترل جدّی امور با همراهی و پیشتیبانی هیئت مدیره محترم مجتمع ورزشی، با هدف ساماندهی فعالیت‌های ورزشی و پرسنلی و همچنین تقویت بنیه‌ی ورزشی طلاب محترم و جلوگیری از اختلال در امور مراجعین و خواهران محترم مورد انتظار می باشد.

امید است با استعانت از الطاف بی­ نهایت الهی و تحت توجهات خاصۀ حضرت صدیقه طاهره(علیها‌السلام)، با عنایت به تعهد همیشگی و بهره‌گیری از تجربیات گذشته و تعامل و همکاری صمیمانه با سایر بخش‌های جامعه‌الزهرا(علیها‌السلام)، این ماموریت مهم را با موفقیت به انجام رسانید.

لازم می­دانم از تلاش‌های ارزشمند سرکار خانم ملیحه عرب خزائلی در طول مدت مدیریت مجتمع ورزشی سپاس‌گزاری نمایم.

توفیق شما را در خدمت‌گزاری صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گسترش معارف قرآن و اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می­نمایم.

سیّده زهره برقعی
مدیر جامعه الزهرا(علیها السلام)

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱