مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در رویداد آموزشی تربیتی:

فعالیت گروهی و روش مطالبه‌گری صحیح از جمله برکات رویدادهای جامعه‌الزهرا(س) است

خانم برقعی

خانم برقعی با بیان اینکه طلاب در رویدادهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با شیوه حل مسئله آشنا می‌شوند، گفت: فعالیت گروهی و روش مطالبه گری صحیح از جمله برکات رویدادهای فصلی است.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در مراسم اختتامیه نخستین روز رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که ویژه طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «شیوه‌های یادگیری کارآمد در علوم حوزوی» برگزار شد، عنوان کرد: ما به حوزه علمیه آمدیم تا معارف اسلام را به درستی و به بهترین شیوه یاد بگیریم، عمل کنم و به بهترین شیوه دیگران انتقال دهیم تا آنها نیز از علوم و معارف اسلامی بهره ببرند.

آشنایی طلاب با شناخت و شیوه حل مسئله در رویدادهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری رویداد آموزشی تربیتی، تصریح کرد: در گزارشی که برای دفتر مقام معظم رهبری ارسال می‌شود، تأکید داشتیم که موضوع رویداد‌ها در اولویت قرار بگیرد و تصور ما این است که حضرت آقا از اجرای این طرح در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خوشحال شوند.

برقعی افزود: در رویدادهای فصلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اساتید و طلاب وارد عرصه می‌شوند تا روش‌ها را به درستی بیاموزند.

وی بیان داشت: در این رویداد‌ها انتظار داشتیم که بانوان طلبه وارد صحنه شوند و با کمک اساتید روش‌های یادگیری را بررسی کنند؛ با مطالبه گری صحیح، فعالیت گروهی، شناخت مسائل و شیوه حل مسئله آشنا شوند.

فعالیت گروهی و روش مطالبه گری صحیح از جمله برکات رویدادهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اهمیت فعالیت‌ها و کارهای گروهی، خاطرنشان کرد: یکی از برکات رویدادها این است که چگونه فعالیت گروهی داشته باشیم و چگونه تقسیم کار کنیم.

برقعی با بیان اینکه امروز روش مطالبه گری صحیح برای جوانان ما مسئله است، گفت: یکی دیگر از دستاوردهای رویدادهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها این است که طلاب با مطالبه گری صحیح آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها استعدادهای زیادی وجود دارد، گفت: ما در این رویدادها به استعدادهای بانوان طلبه پی می‌بریم و این رویدادها به ما نشان می‌دهد که استعدادهای طلاب چقدر است و در چه اموری می‌توانند خلاقیت داشته باشند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: تفاوت ما با موجودات دیگر این است که می‌توانیم عبودیتی همراه با اختیار داشته باشیم و اختیار همان تفکر و تعقل است. ما در این رویداد یاد می‌گیریم که مسائل علمی را شناسایی کنیم و با روش حل مسائل آشنا شویم.

لزوم شناسایی و آشنایی با روش‌های نوین یادگیری

برقعی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در سخنرانی اخیر با مبلغان حوزه بر شیوه‌های نوین تبلیغ تأکید داشتند و فرمودند امروز جوانان ما مانند گذشته نیستند و باید با روش‌های نو تبلیغ کنیم.

وی تصریح کرد: هدف ما در این رویداد این بود که روش‌های نوین در یادگیری، مطالعه صحیح و غیره را یاد بگیریم.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری رویداد آموزشی تربیتی و حضور اساتید و طلاب در این رویداد، خاطرنشان کرد: همه ما تلاش کردیم قدمی به خواسته‌های رهبر معظم انقلاب حفظه الله از حوزه‌های علمیه و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نزدیک تر شویم و یک گام در این مسیر برداریم، بنابراین این خستگی‌ها ارزش دارد.

برقعی اظهار امیدواری کرد اساتید و طلاب با روش‌های نوین یادگیری و تدریس آشنا شده و آثار و برکات زیادی را در پسارویداد شاهد باشیم.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱