مراسم جشن میلاد باسعادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع)

خانم برقعی جشن میلاد پیامبر2

مراسم جشن میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله و امام جعفر صادق سلام‌الله‌علیه با سخنرانی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در تالار بیداری اسلامی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی، مراسم جشن میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله و امام جعفر صادق سلام‌الله‌علیه از سوی اداره کل امور فرهنگی در تالار بیداری اسلامی  جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این مراسم با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله نسبت به جامعه انسانی حق دارد، گفت: همه ادیان مدیون پیامبر اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم هستند و اگر ادیان دیگر امروز حضور و بروزی دارند، به برکت وجود پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله است.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله با تعلیم معارف دین توانستند از عرب جاهلی، انسان‌هایی ایثارگر و وارسته بسازند، گفت: ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله سبب حرکت و تلاش انسانیت شد، پیامبر اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله به ما حیات، زندگی و روح دادند و سبب تکریم انسانیت و احترام به وجود و حیات انسان‌ها شدند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله و اهل بیت علیهم‌السلام تلاش کردند تا اسلام و تشیع به دست ما برسد؛ امروز هم این رسالت سنگین به دوش همه ماست تا مبلغان و عاملان به دین اسلام و تبیین کنندگان اسلام را تربیت کنیم.

برقعی تصریح کرد: امروز مسئولیت خطیری که خداوند متعال بر دوش ما گذاشته، شناخت اسلام و تربیت نیروهایی که بتوانند اسلام و معارف دینی را یاد بگیرند، عمل کنند و آن را به دیگران تعلیم دهند، بر دوش ما سنگینی می‌کند.

وی توصیه کرد: ما باید همواره بر معرفت خود بیفزاییم و پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله و اهل بیت علیهم‌السلام را بشناسیم. حضرت خاتم الانبیا صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم آنچنان انسان را بالا برد و آنقدر به انسان درجه داد که مورد صلوات خداوند قرار گرفت و به احترام صلوات خداوند، صلوات ملائکه و فرشتگان شامل حال مؤمنان شد.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان از ابراز همدردی همه کارمندان و مسئولان در پی درگذشت مادر گرامی خود قدردانی کرد و بیان داشت: به خاطر همه زحمات و خدماتی که برای تربیت سربازان امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در خانه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها انجام دادید، تشکر و قدردانی می‌کنم، امید است که عنایت خداوند متعال شامل حال همه ما بشود.

در این مراسم، حاج عباس حیدرزاده در مدح حضرت ختمی مرتب پیامبر اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام به مدیحه سرایی پرداخت.

در پایان مراسم، به 17 نفر از اسامی کارمندان که نام محمد و یا القاب پیامبر اکرم  صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم همچون محمود، احمد، ابوالقاسم، مصطفی، رسول داشتند، به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱