جلسه افتتاحیه و هم‌اندیشی اساتید همیار تربیتی جامعه‌الزهرا(س) در سال تحصیلی جاری

افشاری نژاد

جلسه افتتاحیه و هم اندیشی اساتید همیار تربیتی در سال تحصیلی 1403-1402 با سخنرانی خانم افشاری نژاد و حضور 50 استاد همیار تربیتی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، جلسه افتتاحیه و هم اندیشی اساتید همیار تربیتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

سرکار خانم بنت الهدی افشاری نژاد مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این نشست بر ضرورت توجه به تزکیه و تربیت و تقدم آن بر تعلیم با استناد به آیات و روایات تأکید کرد و در ادامه بیان داشت: در سال تحصیلی جاری، ۵۰ استاد به عنوان همیار تربیتی با اداره کل امور تربیتی همکاری خواهند داشت.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها درباره نحوه همکاری و بسترها و زمینه های فعالیت های تربیتی توضیحاتی ارائه داد و در ادامه گفت: همکاری این اساتید در بخش های مختلف آموزشی از جمله مدرسه علمیه مؤمنات، فائزات و مراکز تخصصی تکمیلی و همچنین سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها (ویژه طلاب بخش ایرانی) خواهد بود.

افشاری نژاد تصریح کرد: این اساتید جهت تاثیرگذاری هرچه بهتر با طلاب هر هفته در جلسات آموزشی _ مهارتی _ روانشناختی اداره کل تربیتی نیز حضور خواهند داشت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱