آیین اختتامیه نهمین جشنواره علامه حلی در قم برگزار شد

درخشش ۲۶ نفر از طلاب و اساتید جامعه الزهرا(س) در نهمین جشنواره استانی علامه حلی

جشنواره علامه حلی6

آیین اختتامیه نهمین جشنواره علامه حلی(ره) با تجلیل از ۲۶ نفر از طلاب و اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با کسب رتبه های برتر دوم و سوم جشنواره در بخش پایان نامه و مقاله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، آیین اختتامیه نهمین جشنواره علامه حلی(ره) صبح امروز در سالن همایش های دارالشفاء قم برگزار شد.

این جشنواره همراه با درخشش ۲۶ نفر از طلاب و اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با کسب رتبه های برتر دوم و سوم جشنواره در بخش پایان نامه و مقاله بوده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، قائم مقام مدیریت حوزه علمیه قم، سرکار خانم دکتر سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و سرکار خانم عزیزاللهی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم در این مراسم به سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام سجودی، دبیر این جشنواره در این مراسم از دریافت بیش از ۳۸۰۰ اثر از مدارس علمیه سطح یک و سطوح عالی و مراکز تخصصی (برادران) و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم خبر داد که شامل کتاب، مقاله، پایان‌نامه سطح ۳ و تحقیق پایانی است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیریت حوزه علمیه قم، سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و سرکار خانم عزیزاللهی مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم از دیگر سخنرانان این مراسم بودند. 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱