به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی؛

نشست علمی آموزشی «رابطه فلسفه اسلامی و هنر» برگزار می‌شود

نشست فلسفه و هنر

نشست علمی آموزشی «رابطه فلسفه اسلامی و هنر» به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم «فهیمه فیضی» روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: به مناسبت روز «هنر انقلاب اسلامی»، نشست علمی آموزشی «رابطه فلسفه اسلامی و هنر» از سوی مرکز تخصصی حکمت اسلامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و با همکاری گروه علمی فلسفه اسلامی برگزار می شود.

مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین «سیدحمید میرخندان» عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و مدیر گروه هنرهای رسانه ای به تبیین رابطه فلسفه اسلامی و هنر می‌پردازد.

فیضی یادآور شد: این نشست روز چهارشنبه، 22 فروردین ماه ساعت 12 تا 14 در آمفی تئاتر زیرزمین ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور طلاب و کارمندان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این نشست آزاد است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این نشست جهت ثبت نام تا روز سه شنبه، 18 فروردین ماه ساعت 10 صبح به دفتر آموزش مرکز تخصصی حکمت اسلامی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 32112080 تماس بگیرند.

پس از شهادت هنرمند متعهد و بسیجی، شهید «سیدمرتضی آوینی» در روز 20 فروردین سال 1372، با پیشنهاد شاعران، نویسندگان و هنرمندان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به مقام معظم رهبری، این روز به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی» نامگذاری شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱