برگزاری دوره «مهارت روایتگری» ویژه خانواده شاهد و ایثارگر جامعه‌الزهرا(س)

خانم برقعی 2

دوره حضوری «مهارت روایتگری» با حضور جمعی از طلاب، اساتید و کارمندان خانواده شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دوره حضوری «مهارت روایتگری» ویژه طلاب، اساتید و کارمندان خانواده شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی کانون شاهد و ایثارگر این مؤسسه علمی حوزوی و با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در سالن همایش‌های مرکز فرهنگی، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد.

در این دوره که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، جلسات کارگاه «روایتگری» با حضور جناب آقای پناهی برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی لقمان پور مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان دوره، به فعالیت های این سازمان اشاره و بر لزوم حضور بانوان در عرصه های آموزشی، علمی و پژوهشی دفاع مقدس تأکید کرد.

سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و سرکار خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این دوره حضور یافتند و به اهمیت برگزاری این دوره و لزوم ورود بانوان به ویژه بانوان طلبه به عرصه روایتگری پرداختند.

این دوره از سوی کانون شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری و مشارکت بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قم به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱