برگزاری دوره‌های امداد و داروشناسی ویژه انجمن هلال احمر جامعه‌الزهرا(س)

انجمن هلال احمر جامعه الزهرا

خانم موحدی پور از برگزاری چهارمین دوره مقدماتی امداد و کمک‌های اولیه و دوره مقدماتی داروشناسی ویژه انجمن هلال احمر طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم منصوره موحدی پور در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مقدماتی امداد و کمک‌های اولیه و دوره مقدماتی داروشناسی ویژه انجمن هلال احمر طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: چهارمین دوره مقدماتی امداد و کمک‌های اولیه از 10 تیر آغاز می‌شود و روزهای زوج ساعت ساعت 8 تا 11 به مدت 21 ساعت در سالن اجتماعات آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول اداره انجمن‌ها و تشکل‌های فرهنگی افزود: هزینه این دوره 25 هزار تومان است و به افرادی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند و در آزمون پایان دوره امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه اعطا می‌شود.

موحدی پور در ادامه به دوره داروشناسی مقدماتی اشاره کرد که  از 11تیر آغاز می‌شود و اظهار داشت: این دوره روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 8 تا 12 به مدت 14 جلسه 90 دقیقه ای برگزار می‌شود و هزینه دوره با تخفیف ویژه 160 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها به صورت حضوری در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت کلاس‌ها 35 نفر است و این دوره‌ها ویژه اعضای انجمن هلال احمر در نظر گرفته شده، علاقه مندان برای ثبت نام از طریق پیام به شناسه کاربری @Hedayat62 می‌توانند عضو گروه انجمن هلال احمر طلاب شده و در این دوره‌ها شرکت کنند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱