پیام مدیر جامعه‌الزهرا(س) به حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی

روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی - Copy

سرکار خانم برقعی با صدور پیامی، روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را به حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تبریگ گفت.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با صدور پیامی به حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی را تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است:

مسئله تبلیغات یک امر مهمی است که می‌شود گفت که در دنیا در رأس همه امور قرار گرفته است و می‌توان گفت که دنیا بر دوش تبلیغات است... باید با تبلیغات صحیح، اسلام را آن‌گونه که هست به دنیا معرفی کنیم (حضرت امام خمینی (ره)).

حضور محترم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای قمی (زیدعزه‌العالی)

رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی

سلام علیکم

 با احترام، بدین‌وسیله فرا رسیدن یکم تیر ماه، روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (قدس سره) را به حضرتعالی و مبلغانِ عرصه‌ی دين و حافظان سنگرِ فرهنگ اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم؛ بدون تردید دانش و تعهد مبلغانِ خواهر و برادر به‌عنوان گنجينه‌ی سرشارِ معارف اسلامی قابل ستایش و تقدیر است.

امید است سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان سرمایه‌ای عظیم در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی، با تکیه بر فرهنگ غنی و پُربار اسلام و با برنامه‌ریزی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی و تقویت تشکل‌های دینی بتواند ضمن تبیین و ترویج شاخص‌های اعتقادی در توسعه معارف ناب اسلامی و ارتقاء فرهنگ قرآنی جامعه از طریق جهاد تبیین و همچنین ترسیم چهره نورانی اسلام برای جهانیان موفق باشد.

ان‌شاء‌الله با تدابیر حضرتعالی و همت والای مدیران، مسئولان و فعالان عرصه‌ی تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی این مهم محقق خواهد شد.

از درگاه خداوند منان توفیقات روز افزون توأم با سلامتی و عزت برای حضرتعالی و تمام فعالان حوزه‌ی تبلیغ دینی و همچنین اعتلای مسلمانان در اقصی نقاط جهان اسلام را مسئلت دارد.

سیّده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱