فراخوان پانزدهمین جشنواره علامه حلی(ره) آغاز شد

جشنواره علامه حلی

فراخوان پانزدهمین جشنواره علامه حلی(ره) ویژه بررسی آثار پژوهشی طلاب خواهر و برادر حوزه‌های علمیه سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، طلاب جوان (زیر 35 سال) حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور [متولدین اول فروردین 1367 و مابعد آن] تا پایان روز یکشنبه 15 مرداد 1402 فرصت دارند فرایند ثبت‌نام در این جشنواره را تکمیل کنند.

همچنین، اساتید حوزه‌های علمیه منوط به داشتن شرط سنی زیر 50 سال [متولدین اول فروردین 1352 و ما بعد آن] و داشتن کد استادی در حوزه‌های علمیه برادران در سال جاری یا مجوز تدریس در حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال جاری می‌توانند در بخش اساتید این جشنواره شرکت نمایند.

آثار ارسالی می‌بایست در یکی گروه‌های علمی ده‌گانه جشنواره شامل: «تفسیر و علوم قرآنی»، «علوم حدیث و درایه»، «کلام»، «اخلاق و تربیت»، «فقه و حقوق اسلامی»، «فلسفه و منطق»، «اصول فقه»، «تاریخ اسلام»، «ادبیات» و «علوم انسانیِ مرتبط با حوزه دین» و در قالب: «مقاله»، «کتاب»، «تحقیق پایانی سطح دو» و «پایان‌نامه سطح سه حوزه یا کارشناسی ارشد دانشگاهی طلاب» باشد.

«نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دین‌داری جامعه» به عنوان موضوع بخش ویژه جشنواره پانزدهم است و افرادی که در این موضوع آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند از 5 امتیاز ویژه در ارزیابی آثار و در صورت برگزیده شدن، معادل 1.5 برابر جوایز منتخبین بخش عادی جشنواره بهره‌مند خواهند شد.

ثبت‌نام همه طلاب خواهر و برادر سراسر کشور از طریق سامانه پیشخوان برخط خدمات حوزه‌های علمیه به نشانی http://login.ismc.ir/?refurl=http://ssmp.ismc.ir انجام پذیر است.

راهنمای ثبت‌نام در پانزدهمین جشنواره علامه حلی

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱