آیین رونمایی از کتاب «حقیقت عظیم» برگزار می‌شود

رونمایی از مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حضرت زهرا(س)

رونمایی از کتاب حقیقت عظیم2 - Copy

کتاب «حقیقت عظیم» مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی درباره حضرت صدیقه کبری سلام‌الله‌علیها با حضور علما و فضلا و طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در تالار بیداری اسلامی رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، آیین رونمایی از کتاب «حقیقت عظیم» مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی درباره حضرت صدیقه کبری سلام‌الله‌علیها با حضور طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

در این همایش که روز یکشنبه، 17 اردیبهشت ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود، حجت الاسلام و المسلمین سیدمیرهاشم حسینی، به عنوان سخنران ویژه مراسم حضور دارد.

حجت الاسلام و المسلمین صلح میرزائی مدیر مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر قم و حجت الاسلام و المسلمین حقانی مدیر مؤسسه پژوهشی لوح و قلم از دیگر سخنرانان این همایش هستند.  

کتاب «حقیقت عظیم» مجموعه بیانات حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی درباره زندگی و شخصیت حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها است که به کوشش موسسه حدیث لوح و قلم گردآوری شده و توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از مجموعه آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد که  طلاب محترم می‌توانند این آثار را با تخفیف ۵٠ درصدی از این نمایشگاه تهیه کنند.

تصویر خبر

رونمایی از کتاب حقیقت عظیم 3

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱