فراخوان ثبت نام برنامه استعدادهای برتر سطح دو «کوثر»

استعداد برتر - Copy

مدیرتحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از فراخوان ثبت نام برنامه استعدادهای برتر سطح دو «کوثر» خبرداد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ریحانه غیور بابایی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دفتر تحصیلات عمومی در قالب برنامه کوثر در راستای پرورش استعدادهای برتر از میان طلاب سطح دو واجد شرایط طلبه می‌پذیرد.

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله شرایط اختصاصی ثبت نام استعدادهای برتر سطح دو «کوثر» را در سال 1402  شرط سنی، نمره بالای 18 در دروس اصلی و معدل کل بالای18 بیان کرد.

غیور بابایی بیان داشت: در برنامه «کوثر»، پس از شناسایی طلاب مستعد طبق راهکارهای از پیش تعیین‌شده، آموزش این عده، در قالب برنامه‌ای اختصاصی تعریف و اجرا می‌شود. در این برنامه آموزشی، دروس به ‌صورت کاربردی و پژوهش‌محور ارائه‌شده و مجریان برنامه با انتخاب اساتید ممتاز در هر درس و ارائه دروس به شیوه مطالعاتی و غیرمطالعاتی و الزام طلاب به فعالیت‌های علمی جانبی، آنان را در مسیر نیل به اهداف متعالی آموزش سوق می‌دهند.

وی اضافه کرد: استفاده از فرصت تابستان جهت گذراندن برخی دروس، گذراندن کارگاه‌های متعدد کمک آموزشی، شرکت در دوره‌های دانش افزایی تربیتی، فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی از دیگر برنامه‌های این طرح است.

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه به امتیازات این دوره اشاره کرد و اظهار داشت: حمایت از طرح‌ها و ایده‌های طلاب، عضویت در مرکز استعدادهای برتر حوزه و بنیاد ملی نخبگان حوزه بدون آزمون ورودی، اولویت در جذب به عنوان استادیار، همیارتربیت و همیار پژوهش، اولویت در اعزام مبلغ در صورت کسب توانمندی‌های لازم، اولویت در چاپ آثار پژوهشی، اولویت در پرداخت تسهیلات، بن کتاب، وام‌های ضروری و غیره از امتیازات ویژه حضور در این برنامه است.

غیوربابایی در پایان یادآور شد: طلاب سطح دو می‌توانند پس از مطالعه دفترچه شناسایی استعدادهای برتر  از 7 تا 17 اردیبهشت1402 با مراجعه به لینک http://builder.jz.ac.ir/home/bartar ثبت نام کنند.

تلفن تماس: 32112418-32112609

دانلود دفترچه شناسایی برنامه استعدادهای برتر سطح دو «کوثر» 

استعداد برتر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱