نامگذاری سالن‌های اجتماعات جامعه‌الزهرا(س) در دستور کار قرار گرفت

بانو مجتهده امین

مدیر کل تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از نامگذاری و مزین شدن آمفی‌تئاترها، سالن جلسات و سالن دفاعیه به اسامی بانوان عالمه و پیشکسوت حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سرکار خانم  بنت الهدی افشاری نژاد در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: نامگذاری سالن اجتماعات، سالن جلسات و سالن دفاعیه به اسامی بانوان عالمه و پیشکسوت حوزه‌های علمیه خواهران مزین می‌شوند.

وی افزود: نامگذاری اماکن معرفی شده با رویکرد معرفت افزایی اخلاقی و تربیتی، آشناسازی طلاب و اساتید با مفاخر و الگوهای عملی حوزه‌های علمیه خواهران و حفظ میراث‌های گرانقدر و فاخر علمی و تهذیبی صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره کل تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: تتبع و پژوهش‌های مورد نیاز در مورد شخصیت‌های معرفی شده به همت اداره مطالعات و برنامه ریزی تربیتی انجام و تدوین شد.  

افشاری نژاد ادامه داد: این اقدام مبارک با  هدف راهبری و معرفت افزایی، معرفی الگوهای عینی موفق بانوی طلبه با تأکید بر نقش همسری، مادری، اجتماعی و انقلابی در راستای بهره‌مندی بینشی و انگیزشی طلاب و اساتید در حوزه علم آموزی، اخلاق و تربیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اماکن معرفی شده با اسامی اساتید برجسته بانو مجتهده امین، بانو علویه همایونی، بانو طاهایی، بانو ایروانی، بانو شهیده بنت الهدی صدر و بانو زهرا بهشتی رحمه‌الله‌علیهم‌اجمعین مزین می‌شوند.

سرپرست اداره کل تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: امید است به برکت نام این بانوان نستوه و مجاهد و تلاش مجاهدانه هریک از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در تأسی به آنان، به عنوان بانویی مهذب، عالمه و اندیشمند و همسران و مادرانی تاثیرگذار در راستای تعالی نظام اسلامی و زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن العسگری ارواحنافداه گام بردارند.

اماکن مورد نظر به شرح ذیل نامگذاری می‌شوند:

آمفی تئاتر زیرزمین ساختمان شهید بهشتی رحمه‌الله‌علیه: سالن اجتماعات بانو فاطمه طاهایی رحمه‌الله‌علیها

آمفی تئاتر همکف  ساختمان شهید بهشتی رحمه‌الله‌علیه: سالن اجتماعات بانو زهرا بهشتی رحمه‌الله‌علیها

آمفی تئاتر سوم  ساختمان شهید بهشتی رحمه‌الله‌علیه: سالن اجتماعات بانو زینب السادات همایونی رحمه‌الله‌علیها

آمفی تئاتر چهارم ساختمان شهید بهشتی رحمه‌الله‌علیه: سالن اجتماعات بانو فاطمه ایروانی رحمه‌الله‌علیها

سالن جلسات مدیریت: سالن جلسات بانو مجتهده امین رحمه‌الله‌علیها

سالن جلسات دفاعیه: سالن جلسات شهیده بنت الهدی صدر رحمه‌الله‌علیها

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱