مدرسه علمیه طیّبات (نیمه وقت صبح) برگزار می‌کند:

محفل «لحظه‌های ناب؛ ده‌دقیقه‌های طلایی در محضر استاد»

محفل لحظه های ناب

مدیر مدرسه علمیه طیّبات از برگزاری محفل «لحظه های ناب»؛ ده‌دقیقه‌های طلایی در محضر استاد در این مدرسه خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طاهره رهبرپور روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی 98-97، طرح لحظه های ناب؛ ده‌دقیقه‌های طلایی در محضر استاد در مدرسه علمیه نیمه وقت صبح برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه طیّبات اظهار داشت: خانواده اصلی‌ترین نهاد اجتماعی است که پرداختن به این بنای مقدس و بنیادین و هدایت آن به جایگاه واقعی‌‌اش، همواره سبب اصلاح خانواده بزرگ انسانی و غفلت از آن، موجب دور شدن بشر از حیات حقیقی و سقوط به ورطه نابودی می‌شود.

رهبرپور تصریح کرد: اسلام به عنوان مکتبی انسان‌ساز، بیشترین توجه را به والایی خانواده دارد و این نهاد مقدس را کانون تربیت می‌شمرد؛ از این رو موضوع خانواده از مسائلی است که باید  مورد توجه ویژه قرار گیرد و دیدگاه‌های تازه‌ای در آن، عرضه و ارائه شود.

وی افزود: نسل جوان باید به اهمیت کانون خانواده پی ببرد و در مسیر تحکیم خانواده گام بردارد؛ بدین منظور مدرسه علمیه طیّبات، جهت ارتقای سطح علمی طلاب در مورد مباحث خانواده و جریان‌سازی تربیتی فرهنگی با هدف معنوی  و با تأسی به قرآن و سیره اهل بیت علیهم‌السلام، محفلی را با موضوع لحظه‌های ناب (ده‌دقیقه‌های طلایی در محضر استاد) با موضوع‌های متنوع برگزار می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه طیّبات یادآور شد: این محفل روزهای شنبه وسه شنبه هر هفته ساعت 10 تا10:10 در زیرزمین ساختمان شهید بهشتی(ره) جنب واحد تربیتی فرهنگی مدرسه طیّبات برگزار می‌شود و طلاب و کارمندان از محضر اساتید پیشکسوت در زمینه مباحث خانواده بهره مند می‌شوند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱