امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جامعه الزهرا و موسسه تنظیم نشر آثار امام خمینی(ره)

بازدید از نمایشگاه حضور صدساله خورشید و انعقاد تفاهم نامه با موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)  (16)

مدیران دو موسسه جامعه الزهرا علیهاالسلام و تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در حاشیه نمایشگاه حضور صدساله خورشید، تفاهم‌نامه همکاری علمی پژوهشی امضا کردند.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام از نمایشگاه حضور صدساله خورشید ویژه یکصدمین سال حضور حضرت امام خمینی در قم بازدید و در حاشیه آن تفاهم‌نامه علمی پژوهشی با موسسه تنظیم و نشر آثار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی را امضا کرد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در این بازدید با اشاره به اینکه شخصیت حضرت امام جامع و در ابعاد مختلف الگو بود گفت: این نمایشگاه نیز به زیبایی همه ابعاد شخصیتی آن فقیه بزرگ را به نمایش گذاشته بود.

وی تلاش موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام در تبیین افکار، اندیشه‌ها و ایده‌های حضرت امام را ستودنی دانست و بیان داشت: ازآنجاکه ایشان یک شخصیت بین‌المللی است باید فعالیت‌های موسسه در جهت معرفی اندیشه‌های حضرت امام به جهانیان تقویت شود.

سرکار خانم برقعی گستره فعالیت موسسه را وسیع دانست و اظهار داشت: انتظار می‌رود موسسه در بخش هنر و رسانه که تأثیرگذاری ویژه‌ای دارد درخشش بیشتری داشته باشد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین کمساری رییس موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در قم با بیان اینکه ترویج اندیشه‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است گفت: اگر ما انقلابی و پیرو ولایت‌فقیه هستیم باید به این سخن ایشان که «این انقلاب بی‌نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته‌شده نیست» توجه کنیم و تمام همت خود را برای نشر افکار امام در جهان بکار بندیم.

وی افزود: موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) چون وظیفه‌اش ترویج افکار ایشان است مسئولیت مضاعف در قبال آن دارد. ازاین‌رو در تلاشیم با انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با مؤسسات، نهادها و مراکز علمی پژوهشی در این جهت گام‌های مؤثری برداریم.

در پایان این بازدید دو طرف تفاهم‌نامه همکاری علمی پژوهشی امضا کردند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱