مدیر جامعه‌الزهرا حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد

مدنی

این حرکت‌های مذبوحانه نشان دهنده ضعف و ناتوانی و رعب و وحشت دشمنان در رویارویی جوانمردانه با نیروهای جان برکف و حافظان امنیت کشور است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، هوشیاری و اتحاد همه مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف سیاسی را در رویارویی با دشمن خواستار شد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون. مرده نپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، بلکه زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌برند.» (آل عمران 169)

بار دیگر دشمنان پلید اسلام عزیز و ایران اسلامی در ماه حرمت خونریزی و جنگ، خون شماری از هموطنان عزیزمان را ریختند و عده‌‌ای را مجروح کردند تا ددمنشی و جنایت پیشه‌گی خود را به نمایش بگذارند. این حرکت‌های مذبوحانه ضمن نشان دادن ضعف و ناتوانی و رعب و وحشت دشمنان در رویارویی جوانمردانه با نیروهای جان برکف و حافظان امنیت کشور، هوشیاری و اتحاد همه مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف سیاسی را در رویارویی با دشمن، جهت استمرار راه شهدا و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی طلب می‌کند.

اینجانب ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی اهواز، شهادت هموطنان عزیزمان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و بازماندگان این حادثه تلخ تسلیت عرض کرده و رحمت و مغفرت و علو درجات شهدای این واقعه را از خداوند منان مسالت دارم.

سیدمحمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها)

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱