برگزاری مسابقه «هر روز یک سؤال» با موضوع «تبیین و روایت» در دهه بصیرت

دهه بصیرت

مسابقه «هر روز یک سؤال» ویژه ایام دهه بصیرت 1400 با موضوع «تبیین و روایت» ویژه بانوان سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه بصیرت و آشنایی بیشتر بانوان کشور با مسائل سیاسی و اجتماعی روز، مسابقه «هر روز یک سؤال» با عنوان «روایت و تبیین» برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در تاریخ 21 آذر 1400 اشاره کرد که فرمودند: «شما روایت کنید حقایق جامعه خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را. شما اگر روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند؛ شما اگر انقلاب را روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند... این کاری است که ما باید انجام بدهیم؛ وظیفه جوان‌های ما است».

داودالموسوی تصریح کرد: نقش بانوان در تداوم انقلاب اسلامی لازمه برخوداری از بصیرت انقلابی و وسعت نظر در مسائل سیاسی و اجتماعی کشور است.

وی بیان داشت: مسابقه «روایت و تبیین» از سلسله مسابقات «هر روز یک سؤال» در ایام دهه بصیرت، با روایت‌های تاریخی، بازخوانی فتنه 88 و فتنه‌های سیاسی کشور، نفوذ، دشمن‌شناسی و نیز موضوعات پیرامون ترور ناجوانمردانه سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، افزایش بصیرت و آگاهی سیاسی اجتماعی مخاطبان، به منظور ایجاد تلنگری مؤثر همراه با برانگیختن حس پرسشگری مخاطبان جهت جستجوی حقایق است.

داودالموسوی یادآور شد: منبعِ این مسابقه طبق روال مسابقات «هر روز یک سؤال» در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی، اطلاعات عمومی مخاطبان بوده و ایشان می‌توانند با افزایش دامنه اطلاعات عمومی خود پاسخگوی سؤالات این مسابقه باشند.

وی با ذکر این مطلب که بانوان کل کشور می‌توانند پس از عضویت در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام الله علیها به آدرس https://eitaa.com/jz_mft در این مسابقه شرکت کنند، افزود: سؤالات مسابقه از تاریخ 9 دی به مدت 10 روز، رأس ساعت 11 بارگذاری می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه، 24 ساعت فرصت دارند تا پاسخ مسابقه به همراه نام، نام خانوادگی و شماره ایتا خود را به شناسه مدیر کانال، ارسال کنند.

وی در پایان گفت: اسامی برگزیدگان مسابقه جهت اهدای جوایز نقدی در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی به نشانی https://eitaa.com/jz_mft اعلام می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱