تجلیل از برگزیدگان نخستین دوره «بنیان»

نخستین دوره بنیان17

اعضای نخستین دوره «بنیان» جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در جوار شهدای گمنام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی، در مراسم اختتامیه نخستین دوره «بنیان» که در جوار مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، برگزیدگان این دوره مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم، پنج نفر از اعضای گروه بنیان به نام خانم ها نجمه صالحی، دبیر انجمن علمی پژوهشی تاریخ و طلبه سطح سه رشته تاریخ و دانشجوی دکتری تاریخ اسلام؛ زهرا طاهری پور، رییس دانشکده رفاه تهران و طلبه سطح سه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و دکتری تاریخ تمدن اسلام و زهره سادات میرزاده، طلبه سطح سه فلسفه و کلام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تجلیل شدند.

خانم ها فاطمه عطایی، طلبه سطح سه علوم تربیتی و از طلاب بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و همچنین مریم شهرابی، دکتری مدیریت آموزش و رییس مرکز آموزش های تخصصی و‌ضمن خدمت دولت بنیاد فرهنگی رفاه از دیگر تجلیل شدگان این مراسم بودند.

همچنین خانم ها معصومه حیدریان منش، طلبه سطح سه تفسیر و علوم قرآن؛ مهناز رحمان نژادی، طلبه سطح سه تفسیر و علوم قرآن در این دوره شایسته تقدیر شدند.

در این مراسم، در راستای قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین هادی منش به عنوان استاد دوره و مشاور بانوان طلبه در یادداشت نویسی و مقاله نویسی لوح تقدیر اهدا شد، همچنین لوح سپاس و تندیس به خانم برقعی اهدا شد.

گفتنی است؛ پس از برگزاری کارگاه های یادداشت نویسی مقدماتی و پیشرفته در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، نخستین دوره «بنیان» با شرکت 97 بانوی طلبه راه اندازی شد که 24 نفر از اعضا این دوره را با موفقیت به پایان رساندند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱