معاون اداری مالی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

لزوم همیاری و همکاری کارمندان در مسیر تحول همه‌جانبه مجموعه

نشست صمیمی مدیر و معاونان با کارکنان 4

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره لزوم همیاری و همکاری کارمندان در مسیر تحول همه‌جانبه مجموعه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، گفت: همه تلاش ما این بوده که در راستای تحقق آرمان‌ها و اهداف جامعه گام برداریم و آنچه موجب مباهات ما است، خدمتگزاری به مجموعه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعیدی در نشست صمیمی مدیر و معاونان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با کارکنان که همراه با پاسخ به سوالات شفاهی کارمندان مجموعه در سالن همایش‌های بیداری اسلامی برگزار شد، به روایتی از امام رضا علیه‌السلام اشاره کرد که آمده است حضرت عیسی بن مریم به حواریون خود فرمود که اگر می‌خواهید آسمانی باشید، پنج ویژگی داشته باشید؛ مهربان باشید، متواضع باشید، سخاوتمند باشید، رازدار باشید و تسلیم باشید که این پنج ویژگی برای یک مدیر در پایین‌ترین و عالی‌ترین درجه لازم و ضروری است.

معاون اداری مالی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: یک مدیر موفق اگر بخواهد در مسیر زندگی و کار سازمانی موفق باشد، باید همه اینها را مد نظر داشته باشد. از حضرت آیت‌الله بهجت درخواست وعظ و نصیحت کردند، فرمودند هر چه یاد گرفتید به همان عمل کنید. بهترین دستورالعمل برای یک انسان مکلف این است که هر چه یاد گرفت، عمل کند و ما در محیط کاری به همه اینها نیاز داریم و امید است بتوانیم عامل به اینها باشیم و توجه کافی داشته باشیم.

وی بیان داشت: سه نوع انتظار در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها متصور هست، انتظارات مدیریت محترم از همکاران و دست‌اندرکاران، انتظارات همکاران از مدیریت و انتظارات امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف از همه ما که در واقع سرباز و ایادی و خدمه حضرت هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه با اشاره به تلاش‌های مدیران پیشین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، تصریح کرد: انتظار مدیریت محترم این است که بستر مناسبی که برای تحول همه‌جانبه فراهم شده، نیاز به همکاری و همیاری صمیمی و جدی همه کارمندان دارد و همه ما باید با حفظ شئونات مجموعه و در راستای تحقق منویات تصمیم گیرها و تصمیم سازها حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار کارمندان از بخش مدیریت هم انتظار بحقی است، گفت: هر یک از کارمندان با سلیقه کاری متفاوت حول یک مدیریت اداره می‌شوند و انتظارات گاهی شخصی، اداری، مالی و رفاهی و جایگاهی است که در صورت نیاز و با توجه به شرایط و مصوبات می‌تواند اعمال شود.

معاون اداری مالی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه برخی نسبت به هزینه شدن سرمایه در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها انتقاد دارند، تصریح کرد: قطعا بدانید اثرات تلاش‌های سی ساله مسئولان در اقصی نقاط عالم نمودار و شاخص شده است و در بخش‌های مختلف از جمله پژوهش، آموزش، فرهنگی و غیره تلاش‌های زیادی صورت می‌گیرد، اما بهتر، روان‌تر و جهادی‌تر هم می‌شود کار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به فعالیت های معاونت اداری مالی در طول یک سال گذشته، گفت: دیون معوقه سال‌های گذشته تا کنون با همکاری و مساعدت مدیریت‌ها پرداخت شد. همچنین بحث اصلاح کارتکس رفع شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات در مسیر اداری آسیب می‌زد، بحث مصوبه 42 و 60 است و تلاش‌های زیادی شده،جلسات متعدد تشکیل شد و مراتب اداری خود را طی می‌کند که در صورت تأیید شورای سیاستگذاری، مشکلات آن برطرف می‌شود.

معاون اداری مالی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همچنین درباره مسائل معیشتی، پیگیری وضعیت نیروهای خدماتی، افزایش رضایت‌مندی و ایجاد امنیت شغلی، تغییر وضعیت کارکنان، بیمه تکمیلی، برخی خدمات رفاهی، جمع داری اموال و غیره توضیحاتی ارائه داد و در پایان تأکید کرد: همه تلاش ما این بوده که در راستای تحقق آرمان‌ها و اهداف جامعه گام برداریم و آنچه موجب مباهات ما است، خدمتگزاری به مجموعه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱