زمان ثبت نام دوره‎ پیوسته سطح 3 جامعه‌الزهرا(س) تا 8 آذر

ثبت نام دوره پیوسته سطح سه جامعه

ثبت نام دوره‎ پیوسته سطح ۳ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه طلاب دارای شرایط در برنامه تمام وقت خوابگاهی، مدرسه کوثر و استعدادهای برتر این مؤسسه علمی آموزشی تا 8 آذر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی، اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام دوره پیوسته سطح سه ویژه طلاب تمام وقت خوابگاهی، مدرسه علمیه کوثر و استعدادهای برتر این مؤسسه علمی آموزشی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

 به اطلاع کلیه آن دسته از طلاب سطح 2 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را برای شرکت در دوره پیوسته تکمیلی دارند، می‎رساند ثبت نام نیمسال دوم این دوره از تاریخ 4 تا 8 آذر 1400 (تا ساعت 14)  امکان پذیر است.

یادآوری می شود که شرایط و نحوه ثبت نام در دفترچه راهنمای ثبت نام توضیح داده شده است و ضروری است قبل از اقدام برای خرید کارت و ثبت نام، نسبت به دریافت و مطالعه دقیق آن اقدام نمایید و مسئولیت هر گونه اشتباه در ثبت نام برعهده داوطلب خواهد بود.

توجه داشته باشید که برای ثبت نام ابتدا باید نسبت به خرید کارت ثبت نام اقدام نموده، سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبور و شماره كارت دریافتی، ثبت نام نمایید.

به دلیل ارسال اطلاعات ثبت نام و اطلاع رسانی بعدی از طریق پیام کوتاه، حتماً در ثبت تلفن همراه دقت لازم را داشته باشید.

حتماً توجه فرمایید که خرید کارت به منزله ثبت نام نبوده و افرادی که ثبت نام خود را کامل نکنند، نمی‎توانند دراین طرح شرکت نمایند.

 دفترچه راهنمای ثبت نام و خرید کارت

راهنمای بارگذاری و تنظیم مدارک

سامانه خرید کارت ثبت نام

سامانه ثبت نام

توجه 1: در صورت بروز هر گونه مشکل یا لزوم ارسال درخواست، ابتدا دفترچه های راهنما و سامانه سؤالات متداول را مطالعه فرموده و در صورت عدم رفع مشکل، مشکل یا درخواست خود را از سامانه «ارسال و پیگیری درخواستها» به سنجش و پذیرش ارسال نمایید تا پاسخ را از همان طریق دریافت کنید. اغلب سؤالات و درخواستها طی 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir  مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱