معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

دومین جلسه دورهمی «پویش و رویش» با موضوع «فرزندآوری؛ مجاهدت بزرگ»

دورهمی پویش و رویش 2

دومین جلسه دورهمی «پویش و رویش» با موضوع «فرزندآوری؛ مجاهدت بزرگ» به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: با توجه به استقبال بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سلسله‌جلسات دورهمی صمیمانه «پویش و رویش»، دومین برنامه از این سلسله جلسات در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: دومین جلسه دورهمی «پویش و رویش» با موضوع «فرزند آوری؛ مجاهدت بزرگ» روز دوشنبه 15 آذر ساعت 15:30 برگزار می‌شود.

داودالموسوی یادآور شد: سلسله جلسات دورهمی «پویش و رویش» به صورت برخط با حضور اساتید برجسته این مجموعه برنامه‌ریزی شده و فرصتی جهت گپ و گفت صمیمانه طلاب با یکدیگر و پاسخگویی به سوالات و شبهات در موضوعات مختلف ایجاد شده است.

وی با اشاره به حضور سرکار خانم ثمنی، طلبه سطح چهار جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مادر 4 فرزند، پژوهشگر و مبلغ عرصه جمعیت در این برنامه، گفت: در این جلسه، با نگاه فرزندآوری به عنوان جهادی برای بانوان به بررسی چالش‌های آن پرداخته می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: در این برنامه، خانم ثمنی علاوه بر ایجاد فضای بیان آزادانه دغدغه‌ها و مسائل فرزندآوری طلاب، به ارائه پژوهش‌ها و تجربه زیسته در راستای افزایش توانمندی در زمینه تببیین و روشنگری در حوزه مسائل فرزندآوری با هدف لبیک به فرمان جهاد تبیینی رهبر انقلاب اسلامی مدظّه‌العالی می‌پردازد.

داودالموسوی در ادامه اظهار داشت: علاقه مندان تا تاریخ 12 آذر می‌توانند با مراجعه به سامانه فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به آدرس  https://cul.jz.ac.ir ، قسمت دوره‌های آموزشی نسبت به ثبت نام در این برنامه اقدام کنند.

وی در پایان تأکید کرد: ظرفیت شرکت کنندگان در دورهمی پویش و رویش محدود است و اولویت با طلابی است که نسبت به ثبت نام زودتر اقدام کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱