فراخوان ثبت نام عضویت طلاب و دانش آموختگان جامعه‌الزهرا(س) در کانون استان تهران

کانون های استانی جامعه3

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو با اشاره به فراخوان ثبت نام عضویت طلاب و دانش آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در کانون استان تهران، از فراهم سازی زیرساخت تشکیل کانون در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین حسن برزودر گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول، با اشاره به تشکیل کانون علمی فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در چهار استان کرمان، اصفهان، البرز و مازندران و فعالیت‌های فرهنگی طلاب و دانش آموختگان در این کانون‌ها، عنوان کرد: اقدامات موثری توسط بانوان طلبه پس از راه اندازی کانون در شهرهای مختلف و مراکز استان صورت گرفته است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به گستردگی و فراوانی جمعیت و دغدغه فرهنگی طلاب استان تهران، لزوم اهتمام به راه اندازی کانون های استانی را بیان کرد و اظهار داشت: این استان به عنوان پنجمین کانون علمی فرهنگی جامعه الزهرا سلام الله علیها ثبت می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو گفت: با توجه به بُعد مسافت در مناطق مختلف تهران، به جهت سهولت در فعالیت‌های علمی فرهنگی طلاب، استان تهران به 4 محدوده جغرافیایی تقسیم شده که در هر محدوده یک دفتر نمایندگی زیر نظر دفتر مرکزی فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: طلاب جهت عضویت اولیه در کانون،  مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره منطقه سکونت تا 6 آبان به سامانه پیامکی 30007227002627  ارسال کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: پس از اتمام ثبت نام، در مجمع عمومی که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می‌شود، بازخوانی اساسنامه تیپ کانون‌های استانی و فرایند تشکیل کانون تبیین شده و به سوالات طلاب پاسخ داده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو اضافه کرد: در نهایت با برگزاری انتخابات و شکل گیری هسته مرکزی، مراحل تصویب و اعطای حکم کانون توسط مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به مسئول کانون، فعالیت‌های طلاب به صورت رسمی آغاز خواهد شد.  

وی در پایان ضمن قدردانی از طلاب و دانش‌آموختگان فعال در استان تهران، از آنان برای مشارکت و همکاری در برپایی کانون‌ استانی دعوت به عمل آورد و گفت: در صورت نیاز شماره تماس 02532112593 پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.  

دانلود اساسنامه تیپ کانون‌های استانی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱