از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود:

سلسه‌نشست‌های تربیتی با رویکرد تربیتی تحکیم خانواده

سلسله مباحث خانواده تربیتی

سلسه‌نشست‌های تربیتی با رویکرد تربیتی تحکیم خانواده با سخنرانی استاد فخر روحانی به مدت 10 جلسه به صورت آفلاین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سرکارخانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: سلسه‌نشست‌های تربیتی با رویکرد معرفت افزایی تربیتی تحکیم خانواده ویژه طلاب مرکز غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: در این سلسله‌نشست‌ها که به همت اداره امور تربیتی و با همکاری مرکز غیر حضوری و مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام تشکیل می‌شود، با هدف معرفت و مهارت‌افزایی بانوان در زمینه راه‌های تقویت استحکام خانواده با تاکید بر مدیریت خانه و خانواده و توجه به چگونگی و میزان استفاده از فضای مجازی است.

حسینی تصریح کرد: هدف از این دوره، توانمندسازی طلاب در زمینه کسب دانش و مهارت لازم در جهت استحکام و تعالی خانواده و همچنین توانمندسازی مدیریت بر چالش‌های پیش رو و تهدیدآمیز در بعد اخلاقی و تربیتی خانواده است و ضروریات بایسته‌های زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این سلسله نشست ها طی 10 جلسه به صورت آفلاین برگزار می‌شود، گفت: در این نشست خانم زهرا فخر روحانی استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام به تبیین موضوعات «خانواده و فضای مجازی / تحکیم  و تعالی خانواده» می‌پردازد.  

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: بانوان طلبه می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی به آدرس @Jz2305 و یا https://eitaa.com/jz2305 در پیام رسان ایتا مراجعه کنند؛ همچنین امکان دسترسی طلاب سایر مدارس و مراکز در سامانه دانش پژوهان بخش آموزش مجازی وجود دارد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱