بازدید مدیر جامعه الزهرا(س) از پژوهشگاه مطالعات اسلامی

بازدید مدیر از پژوهشگاه

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام از بخش‌های مختلف پژوهشگاه مطالعات اسلامی بازدید و در جلسه شورای مدیران گروه‌های پژوهشی و کارشناسان پژوهشی پژوهشگاه شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی از پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام بازدید کرد.

این بازدید با همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعیدی معاون اداری مالی، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی اندیشه رئیس دفتر مدیریت، سیدروح الله داودالموسوی سرپرست مرکز برنامه ریزی و نظارت و برخی مشاوران مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام صورت پذیرفت.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و هیئت همراه پس از بازدید از بخش‌های مختلف پژوهشگاه، در جلسه شورای مدیران گروه‌های پژوهشی و کارشناسان پژوهشی پژوهشگاه نیز حضور یافتند.

دکتر برقعی در ابتدای جلسه از زحمات رئیس پژوهشگاه و مدیران گروه‌های علمی و کارشناسان پژوهشی پژوهشگاه قدردانی کرد و در ادامه، ضمن امیدبخشی و تأکید بر تلاش بیشتر در جهت ارتقای امور پژوهشی جامعه الزهرا علیهاالسلام به استماع مشکلات و موانع موجود پرداخت.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در این راستا نسبت به حل برخی از مشکلات مالی و نیز توسعه فضای کالبدی پژوهشگاه و سایر امور مطرح شده، ضمن پاسخگویی، دستورات لازم را به مسئولان مربوطه جهت حل مشکلات ابلاغ کرد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱