مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد:

عفاف و حجاب حق و امانت الهی است

حیدری مجد

حیدری مجد با بیان اینکه بزرگترین دغدغه ما در نظام الهی و اسلامی، بحث سبک زندگی است، گفت: متأسفانه دشمنان ما توانستند در نظام الهی، بیشترین تأثیر را در بین اقشار مختلف زنان ما داشته باشند، حال آنکه عفاف و حجاب، حق الهی و امانتی است که خداوند متعال به ما انسان ها به ویژه بانوان سپرده است.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم طاهره حیدری مجد امروز (چهارشنبه 21 مهر) در نشست تخصصی کشوری "زنان فاطمی و زینبی عصر حاضر با تاکید بر گام دوم و تمدن اسلامی" که از سوی مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا علیهاالسلام و با همکاری نهادهای همسو در جامعه الزهرا علیهاالسلام و به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار داشت: ما باید بتوانیم حقایق دینی خود را بیان کرده و در جامعه روشنگری کنیم.

مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: انقلاب اسلامی که به عنوان قیام الهی در کشور ثبت شد، جهت احیای دین بوده است و خدا را شاکریم که در این مسیر قرار گرفتیم تا بتوانیم در خدمت دین باشیم.

حیدری مجد افزود: حضرت زهرا علیهاالسلام و حضرت زینب علیهاالسلام در طول زندگی در بعد فردی، خانوادگی و ابعاد مختلف، بزرگترین انسان ها و کامل ترین انسان ها بودند که راه را برای زنان و مردان عالم روشن کردند و امروز بر همه ما واجب است که این امانت بزرگ خداوند که دین اسلام و حقیقت قرآن است حفظ کرده و به نسل آینده برسانیم.

وی ضمن قدردانی از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری این نشست، بیان داشت: در این نشست، در صدد هستیم که جریان صحیحی را ایجاد کرده و نخبگانی که دغدغه دین دارند، در قالب هیئت های اندیشه ورز به مباحث زن و خانواده پرداخته و مسئولیت و وظیفه خود را انجام دهند.

مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: بزرگترین دغدغه ما در نظام الهی و اسلامی تحت فرمان تأثیرگذار امام خامنه ای مدظله العالی در بحث گام دوم انقلاب، بحث سبک زندگی است و مهم ترین مباحث در سبک زندگی در جایگاه شخصیت زن، موضوع عفاف و حجاب است.

حیدری مجد یادآور شد: متأسفانه دشمنان ما توانستند در نظام الهی، بیشترین تأثیر را در بین اقشار مختلف زنان ما داشته باشند، حال آنکه عفاف و حجاب، حق الهی و امانتی است که خداوند متعال به ما انسان ها به ویژه بانوان سپرده است.

وی اظهار امیدواری کرد که جامعه نخبگانی دغدغه مند بتوانند در حوزه عفاف و حجاب آسیب‌شناسی کرده و راهکارهای صحیح ارائه دهند و در ادامه گفت: در روایات اسلامی آمده است اگر عده ای از مؤمنان جمع شوند و به امر مهمی اتفاق نظر داشته باشند، خداوند متعال به آن امر توجه ویژه خواهد داشت و امروز این وظیفه بزرگ متوجه تمام نخبگان و دغدغه مندان جامعه اسلامی است.

مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با تصریح بر اینکه نخبگان حوزوی و دانشگاهی می‌توانند ما را در این مسیر یاری کنند، گفت: امید است در این مسیر قدمی برداریم که مورد رضای خداوند متعال و امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف باشد و آسیب های دشمن را خنثی کنیم.

حیدری مجد تأکید کرد: هنوز شهدای ما در مسیر هستند و راه را به ما نشان می دهند که امید است این وظیفه بزرگ را به رسم امانت به نسل بعدی برسانیم و دشمن را از حیطه زنان و خانواده ها دور کنیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱