به مناسبت روز پزشک صورت گرفت؛

قدردانی مدیر جامعه الزهرا از پزشک و کادر درمانی جامعه الزهرا

روز پزشک

همزمان با روز پزشک، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور در مطب این موسسه علمی از تلاش های سرکار خانم دکتر مسلمان و همکاران ایشان تقدیر و تجلیل کرد.

 به گزارش روابط عمومی، همزمان با روز پزشک سرکار خانم برقعی با حضور در مطب جامعه الزهرا علیهاالسلام با اهدای لوحی از تلاش های سرکار خانم دکتر مسلمان و همکاران ایشان قدردانی کرد.
متن لوح اهدایی به خانم دکتر مسلمان بدین شرح است:

باسمه تعالی

امام سجاد علیه السلام: وَ أَمَّا حَقُّ ذِي الْمَعْرُوفِ عَلَيْكَ فَأَنْ تَشْكُرَهُ وَ تَذْكُرَ مَعْرُوفَهُ وَ تَكْسِبَهُ الْمَقَالَةَ الْحَسَنَةَ وَ تُخْلِصَ لَهُ الدُّعَاءَ فِيمَا بَيْنَكَ وَ بَيْنَ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فَإِذَا فَعَلْتَ ذَلِكَ كُنْتَ قَدْ شَكَرْتَهُ سِرّاً وَ عَلَانِيَةً ثُمَّ إِنْ قَدَرْتَ عَلَى مُكَافَاتِهِ يَوْماً كَافَيْتَه .

خواهر گرامی سرکار خانم دکتر مسلمان یزدی ـ زیدعزها ـ

تلاش در راه سلامت جامعه بشری با شرایط و حساسیت های خاص کنونی در بحث کرونا و خدمت خالصانه به سربازان حضرت ولی عصر در ساحت رفع گرفتاری های جسمی بندگان خدا با کمترین چشمداشت، توفیقی است که نصیب خوبان و صالحان این عرصه می شود.

 لازم می دانم ضمن تبریک روز پزشک، مراتب سپاس و قدردانی خود، همکاران و مجموعه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام را از زحمات ارزشمند شما در طول مدت حضور در این موسسه و اشتغال در بخش خدمات درمانی به محضرتان تقدیم نمایم.

همواره از درگاه خداوند متعال موفقیت و دوام توفیقات برای سرکار عالی خواستارم.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱