دوره تربیت تخصصی مبلغ زبان دان برگزار می شود

تربیت مبلغ زبان دان

دوره تربیت تخصصی مبلغ زبان دان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی به صورت حضوری با استفاده از اساتید مجرب برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، دوره تربیت تخصصی مبلغ زبان دان با هدف تربیت و بسترسازی فعالیت مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام در عرصه بین المللی از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی به صورت حضوری با استفاده از اساتید مجرب و متخصص برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، اتمام سطح 3 جامعه الزهرا علیهاالسلام، دارا بودن حداقل 3 سال سابقه تبلیغی فعال، توانمندی مکالمه زبان انگلیسی در حد Intermediate و آشنایی اجمالی با اصطلاحات دینی در زبان انگلیسی، موفقیت در آزمون عمومی و علمی از شرایط شرکت در این دوره است.

 آزمون ورودی این دوره در دو بخش عمومی و علمی برگزار می شود؛ آزمون عمومی شامل امتحان کتبی و شفاهی زبان عمومی روز یکشنبه 17 مردادماه 1400 از ساعت 9 تا 10 (آزمون کتبی) و  10 تا 12 (آزمون شفاهی) از کتاب Inter change 3  و کتاب شیعه نوشته آقای دکتر شمالی (Discovering_Shii_Islam) برگزار می شود. 

پذیرفته شدگان در آزمون عمومی ملزم به شرکت در دوره فشرده یکماهه مکالمه زبان در شهریور 1400 هستند که هر روز غیر از پنجشنبه ها ساعت 9 تا 12 برگزار می شود.

مرحله دوم آزمون، برگزاری مصاحبه علمی از دروس حوزوی به زبان انگلیسی است که در روزهای 30 و 31 شهریور برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب آگاهی بیشتر تا 15 مرداد 1400 به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱