بازدید مدیر جامعه الزهرا از فرایند مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون ورودی

بازدید مدیر از فرایند مصاحبه ها (3)

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به همراه معاونان آموزشی تربیتی و اداری مالی از فرایند مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون ورودی سطح دو بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، حجت الاسلام و المسلمین سجودی معاون آموزشی تربیتی، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی معاون اداری مالی، حجت الاسلام والمسلمین عمرانی فر رییس اداره سنجش و پذیرش، سرکار خانم ها احمدی، رضایی و ضرابی با حضور در محل انجام مصاحبه های پذیرفته شدگان آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام، از نزدیک با روند انجام مصاحبه ها آشنا و مسائل پیش روی این بخش را بررسی کردند.

در این بازدید سرکار خانم برقعی ضمن تشکر از همکاران بخش سنجش و پذیرش به فعالیت های گسترده در امر پذیرش طلاب، بر رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام فعال سازی فرایند مصاحبه مجازی در شرایط کرونا را ضروری دانست و اظهار داشت: به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و به تبع آن موسسه جامعه الزهرا علیهاالسلام، باید از امکانات و نیروی انسانی موجود با توزیع مناسب و مدیریت فعال، بیشترین بهره وری را داشته باشیم و در شرایط کنونی چاره ای جز این نداریم.

وی تحول در سنجش و پذیرش و برنامه ریزی دقیق برای ارتقای این بخش را خواستار شد و افزود: نقاط قوت و مسائل این بخش باید بررسی و فرآیند موجود آسیب شناسی و راهکارهای مناسب برای رفع و ارتقای آن دیده شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سجودی گزارشی مختصر از روند کار سنجش و پذیرش ارائه کرد و حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نیز پشتیبانی های صورت گرفته از این بخش و راهکارهای بهبود وضعیت را مورد بررسی قرار داد.  

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱