اعلام برگزیدگان مرحله اول مسابقه «رسالت بی‌انتها»

رسالت بی انتها -مسابقه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با اشاره به اسامی برگزیدگان مرحله اول مسابقات پنج‌مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها»، از زمان فراخوان دومین مرحله این مسابقات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نخستین مرحله از سلسله مسابقات پنج مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها» ویژه اساتید، بانوان طلبه، مبلغان، دانش‌آموختگان و کارمندان خواهر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از سوی اداره کل امور فرهنگی برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: در نخستین مرحله از مسابقات «رسالت بی‌انتها»، جلد اول کتاب «نقش و رسالت زن» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی که به موضوع عفاف و حجاب در سبک زندگی اسلامی ایرانی پرداخته است، فراخوان شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی یادآور شد: فراخوان این مسابقه همزمان با روز عفاف و حجاب (24 تیرماه) اعلام و مسابقه به مدت سه روز از 25 تا 27 مردادماه به صورت آنلاین از طریق سامانه دانش‌پژوهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه 169 نفر از بانوان طلبه در این مرحله از مسابقات شرکت کردند، گفت: در این مرحله از مسابقات، خانم عیوضی از مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی حائز رتبه اول در این مرحله شد، همچنین خانم‌ها اکبرزاده طلبه سطح سه غیرحضوری و آقابابایی طلبه سطح دو غیرحضوری، رتبه دوم را کسب کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی افزود: خانم‌ها جهانی‌فر طلبه سطح دو غیرحضوری، فرع شیرازی از مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح، وحیدی ریوندی از مدرسه علمیه تمام‌وقت خوابگاهی و فضلی‌خانی از مرکز آموزش مجازی به عنوان برگزیدگان رتبه سوم این مسابقات معرفی شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی یادآور شد: مرحله دوم مسابقات پنج‌مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها» از جلد سوم کتاب «نقش و رسالت زن» است که فراخوان آن، 27 آبان همزمان با سالروز ازدواج پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و حضرت خدیجه علیهاالسلام با موضوع «زن و خانواده» اعلام خواهد شد.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱