معاونت آموزشی تربیتی برگزار می‌کند:

پنجمین مرحله طرح مطالعاتی حدیث‌خوانی کتاب شریف اصول کافی

مرحله پنجم اصول کافی

پنجمین مرحله طرح مطالعاتی حدیث‌خوانی کتاب شریف اصول کافی شامل بخش نخست از کتاب الایمان و الکفر جلد سوم اصول کافی ویژه بانوان طلبه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مرحله پنجم طرح مطالعاتی حدیث‌خوانی کتاب شریف اصول کافی به همت اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: دوره حدیث خوانی غیرحضوری اصول کافی با هدف انس طلاب و غربت زدایی از منابع معتبر حدیثی از بهمن ماه 99 آغاز شد.

حسینی یادآور شد: تاکنون، چهار مرحله از این مسابقات با ارائه سوالاتی از کتاب العشره، کتاب فضل القرآن، کتاب الدعاء، کتاب العلم برگزارشده است.

وی با اشاره به آغاز پنجمین مرحله این طرح، گفت: این مرحله به بخش نخست از کتاب الایمان و الکفر جلد سوم اصول کافی، از باب «طینة المُؤمن و الکَافِر» تا «بابُ الرّضَاء بِالقَضَاء» اختصاص دارد و بانوان طلبه می‌توانند فایل سؤالات هر مرحله را از سایت و کانال های جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها دریافت و پاسخنامه‌های خود را به پست الکترونیک hadith@jz.ac.ir ارسال کنند.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام، مهلت تحویل پاسخنامه مرحله پنجم را تا 20 تیر اعلام کرد و یادآور شد: علاقه‌مندانی که از مراحل  قبل جا مانده‌اند، می‌توانند پاسخنامه‌های خود را تا تاریخ مذکور تحویل دهند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۴۳۶ تماس بگیرید.

دانلود کتاب فضل العلم

جهت دریافت دفترچه سوالات مرحله پنجم اصول کافی این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه سوالات مرحله چهارم اصول کافی اینجا را کلیک کنید.

جهت دریافت دفترچه سوالات مرحله سوم اصول کافی اینجا را کلیک کنید.

جهت دریافت دفترچه سوالات مرحله دوم اصول کافی اینجا را کلیک کنید.

جهت دریافت سوالات مرحله اول اصول کافی این پیوند را فعال کنید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱