عضو شورای تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی تصریح کرد:

لزوم برنامه‌ریزی و بسترسازی برای تربیت بانوان مبلغ

ملانوری

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملانوری گفت: ما در بسیاری از عرصه‌های محتوایی، کمبود داریم و در بسیاری از عرصه ها، تکرار محتوا داریم که باید با استفاده از کارشناسان نخبه در عرصه‌های تبلیغی ورود پیدا کنیم.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملانوری مسئول دفتر فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه در نخستین جلسه شورای تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی که در سالن جلسات دفتر مدیریت برگزار شد، عنوان کرد: اگر ما بخواهیم در تبلیغ موفق شویم، چند نکته باید مورد توجه قرار گیرد، از جمله اینکه، مبلغان باید در جهت تقویت معنویت و ارتباط قلبی با خداوند تلاش کنند تا بتوانند بر دیگران تأثیرگذار باشند.

مسئول دفتر فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه با اشاره به اهمیت علم و دانش، گفت: اگر مبلغ عرصه دین، اطلاعات کامل علمی در حوزه‌های مختلف مرتبط با تبلیغ داشته باشد، می‌تواند در این عرصه موفق باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملانوری، مردم‌داری و شناخت روش ارتباط مؤثر را برای مبلغان دین ضروری خواند و افزود: اخلاق برخورد و ارتباط با مخاطبان به ویژه ارتباط با مخالفان دین برای مبلغان دین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در ادامه به روش‌های تبلیغ اشاره کرد و اظهار داشت: اگر ما بخواهیم برنامه جامع تعریف کنیم، باید در چهار محور برنامه‌ریزی داشته باشیم که اولین محور، لزوم برنامه‌ریزی و بسترسازی برای تربیت بانوان مبلغ است؛ یعنی بستر تبلیغ باید برای مبلغان دین فراهم شود و طلاب در عرصه تبلیغ فعال شوند.

عضو شورای تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی با اشاره به لزوم تبلیغ چهره به چهره در جامعه، افزود: در تولید محتوا باید دو نکته مورد توجه قرار گیرد، از جمله اینکه، مجموعه‌های مختلفی که تولید محتوا دارند، به شدت از موازی‌کاری پرهیز کنند، همچنین از کارشناسان مستعد در این عرصه استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملانوری بیان داشت: ما در بسیاری از عرصه‌های محتوایی، کمبود داریم و در بسیاری از عرصه ها، تکرار محتوا داریم، بنابراین باید با استفاده از کارشناسان نخبه در عرصه‌هایی که کمبود محتوا داریم، ورود پیدا کنیم، البته کمیت محتوا مهم نیست، ما می‌توانیم محتوای کم اما خوب تولید کنیم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱