اعلام ساعات پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی بانوان

baner21-اسفند

ساعات پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی بانوان، در ایام ماه مبارک رمضان از سوی اداره پاسخ به سؤالات دینی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم حائری شیرازی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: سامانه پاسخگویی به سؤالات شرعی دفتر مقام معظم رهبری مد‌ظله‌العالی و آرای مراجع عظام دام‌ظلهم‌العالی در ماه مبارک رمضان، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ عصر آماده پاسخگویی به سؤالات دینی بانوان است.

رئیس اداره پاسخ به سؤالات دینی و شبهات افزود: شماره پنج رقمی ۳۱۷۶۸  پاسخگوی سؤالات شرعی آرای مراجع عظام دام‌ظلهم‌العالی و اعتقادی و پنج خط داخلی دفتر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به شماره ۵۷-۳۷۱۱۲۲۵۳ پاسخگوی سؤالات شرعی مقلّدان ایشان است.

وی با اشاره به اینکه اساتید پاسخگوی فقه در ایام تعطیل و روزهای جمعه ماه مبارک رمضان نیز فعالیت دارند، تصریح کرد: در این ایام، اساتید پاسخگو و کارشناسان فقهی ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ پاسخگوی سؤالات شرعی بانوان هستند.

حائری شیرازی بیان داشت: در ماه مبارک رمضان، ساعات پاسخگویی تلفنی به سؤالات اعتقادی نیز افزایش خواهد یافت و اساتید پاسخگوی اعتقادی همه روزه ساعت ۹ تا ۱۴ آماده پاسخگویی به شبهات پرسشگران هستند.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی مخاطبان به صورت حضوری، تلفنی و مجازی انجام می‌شود، گفت: سال گذشته، بیش از ۲۶ هزار و ۶۰۰ سؤال تلفنی، حضوری و مکاتبه‌ای شرعی و شبهات پاسخ داده شده است.

رئیس اداره پاسخ به سوالات دینی همچنین به پاسخگویی اینترنتی اساتید پاسخگو اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون  بیش از ۱۰ استاد پاسخگو به صورت آفلاین و آنلاین در این بخش فعالیت می‌کنند و پاسخگوی پرسشگرانی که از طریق ورود به سایت www.pasokhbesoalat.ir پرسش خود را ارسال می‌کنند، هستند.

شماره تلفن‌های پاسخگویی:

- پاسخگویی اعتقادی و مقلّدان مراجع عظام دام‌ظلّهم‌العالی: ۳۱۷۶۸-۰۲۵(کد استان قم)

-مقلّدان رهبر معظم انقلاب دام‌ظلّه‌العالی با شماره‌های۷-۳۷۱۱۲۲۵۳- ۰۲۵(کد استان قم)

- پاسخگوی مکاتبه‌ای و آنلاین سایت پاسخ به سؤالات فقه و معارف به نشانی  www.pasokhbesoalat.ir

- آدرس پیام‌رسان ایتا فقه و معارف pasokhbesoalat@

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱