فراخوان ثبت نام دوره‌های آموزشی حوزه آزاد 1400

دوره حوزه آزاد

مدیر دفتر حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری 10 دوره آموزشی مهارتی حوزه آزاد در سال 1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم زهرا تاجیک در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به فعالیت دفتر حوزه آزاد در معاونت آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از سال 1396، عنوان کرد: دفتر حوزه آزاد جهت ارتقای سطح علمی اساتید و طلاب سطح سه و چهار راه اندازی شده است.

مدیر دفتر حوزه آزاد جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه دوره‌های حوزه آزاد به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت برگزار می‌شود، گفت: همه دوره‌های حوزه آزاد به صورت کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی در نظر گرفته شده و در همه ایام سال در حال برگزاری است.

تاجیک  به برگزاری 10 دوره آموزشی در این دوره اشاره کرد و افزود: این دوره‌ها با موضوعات فقه تمدنی، الدراسات الفقهیه فی الحجاب والنظر، منظومه معرفتی شهید مطهری، اصول عقاید فطری، دوره دوم دانش افزایی در معارف قرآن، دوره دوم دانش افزایی در کلام، بازخوانی و تحقیق در صرف و نحو، فنون ترجمه عربی، علوم پیش نیاز دوره تخصصی تاریخ و سیره اهل بیت علیهم‌السلام و شرح و تفسیر صحیفه سجادیه برگزار می‌شوند.

وی به شرایط ثبت نام در دوره های حوزه آزاد اشاره کرد و گفت: دارا بودن سطح دو و یا اشتغال به تحصیل در سطح سه و یا چهار (دروس درس خارج نیازمند به اشتغال یا اتمام سطح 4 است) و تعهد به اجرای آیین نامه دوره‌ها از جمله شرایط ثبت نام در این دوره‌ها است.

مدیر دفتر حوزه آزاد جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه دروس حوزه آزاد به دو صورت حضوری و مجازی تشکیل می‌شود، یادآور شد: فارغ التحصیلان 71 رشته دانشگاهی که برای ثبت نام در آزمون ورودی سطح سه جامعه الزهرا علیهاالسلام مجاز هستند، می‌توانند در این دوره ها شرکت کنند.

وی، زمان ثبت نام در این دوره ها را از 15 فروردین تا 15 اردیبهشت اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به صورت حضوری به دفتر حوزه آزاد مستقر در اتاق شماره 16/1 ساختمان شهید قدوسی(ره) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۰۸۱ و ۳۲۱۱۲۰۸۲ تماس بگیرند.

شرایط ثبت نام دوره های آزاد جامعه الزهرا 1400

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱